Blogdreams archív – Hehe, az iskolám elmehet a…

22 12 2006

Az iskolai ún. “osztálykarácsony” elvileg ma van… Azért tettem idézőjelbe, mert körülbelül az evés-ivással egybekötött filmnézést takar, senki ne gondoljon itt arra, hogy 19-20-21 éves fiúk egymásnak kis szépen becsomagolt ajándékokat adnak, amit egy tündérien feldíszitett karácsonyfa alá helyeznek el… Eh.

Anyám sütött sajtos pogácsát (hamar meg van, nem lehet elrontani), mert sajnos megemlítettem, hogy ofő azt mondta, lehet vinni vmi sütit, vagy ilyesmi… És ugye, legalább én legyek olyan rendes, hogy viszek a többieknek, ezzel befogadnak, és nem leszek idegen. Szerintem meg gáz… Nem én vagyok a sütisember, hogy etessem őket… Hiába mondom anyámnak, hogy csak filmet néznénk vagy aludnánk, ki mit akar… És persze vigyek tanárnőnek ajándékot, mert elnézte a lógásaimat… Na igen.

Szóval ma úgy volt, hogy 8-ra kellett menni elvileg, és én ha késéssel is, de bementem az iskolába (bár nem igazán akartam)… Mivel fogalmam se volt, hol lehetünk, megnéztem az A épület mindhárom szintjének elülső szárnyát, ahol szokott lenni óráink kb 78%-a. De sehol senki. Az eredeti “osztálytermünkben” sem, és az újban sem, az zárva is volt. Aztán a portánál várakoztam kicsit, hátha jön valaki, akit ismerek. Közben észrevettem hogy két csoport is itt dekkol az előtérben. Aztán láttam a papírt a hirdetőtáblán (BBS), hogy ki hol van ma… I. DE az A épület C géptermében… Persze, nehezükre esne kiírni a terem teljes nevét. A C gépterem a magasföldszint 3. terme, az új “osztálytermünk”. Mivel az A és B gépterem a földszinten van, a D és E pedig a másodikon. Viszont a szóban forgó terem még mindig zárva volt, és sehol emberi élet nyoma. Mielőtt elfelejteném, a B épületben is voltam, de ott se volt senki, ahogy az A épület alagsorában sem volt az osztály.

A második emeleten megkérdeztem egy tanárnak tűnő embert, hogy melyik a C gépterem. Előszőr a mögöttünk lévő E gépteremre mutatott, de miután mondtam, hogy az szerintem az E, utána ő is a magasföldszinti termet mondta… Odamentem megint, és zárva, megint. A portás kérdezte az egyik csoportot, azt mondták, zárva van a terem, ahova ki vannak írva. Míly érdekes…! Közben mintha egy másik osztály az egyik földszinti teremből talán, mintha új termet keresett volna… Aztán megint megnéztem a C géptermet, és… egy másik osztály ült a gépek előtt… A portáshoz irányítottak… Persze a portás szerint mindenki ott van, ahova ki van írva. Heh. Én még vártam kicsit, de senki nem jött…

Nem volt nálam óra vagy mobiltelefon, de mint utólag megtudtam, 9 óra után nem sokkal, fogtam magam, és pár másik emberrel eggyütt kiléptem az iskolakapun, a téli szünetbe. Ennyit az ünnepről, és a Petrikről.

Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!🙂


Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

