My new blogspace, azaz Extra.hu blog sux

13 09 2007

Üdvözlet all!

Rev vagyok, alias pjotr vagy Dara. Örömmel üdvözlök mindenkit az új blogomon. (Ha valaki látogatja egyáltalán.) A következőkben elmondom, miért indult ez a blog.

A történet dióhéjban:

Telt-múlt a nyár, nem írtam már egy ideje a pár hónappal azelőtt alapított Blogdreams-es blogomba, aztán szeptember lett, elkezdődött a s***. Én közben a bátyám gépén tengettem az időmet a nettel (mert az én gépem be van halva perpill), és találtam egy érdekesnek tűnő animés emberke blogjára mutató linket. Blogdreams-es. Kattolok rá, hogy beleolvassak, és esetleg feliratkozzak az RSS feed-re.

Erre mi van?! Bejön az Extra.hu oldala, és tájékoztat, hogy a Blogdreams bezárta kapuit, bekampecolt, megmurderolt, finito, nyet, R.I.P. Oh mondom, bazmeg, jó hogy szóltok nekem arról, hogy kaput a blogomnak. Legalább egy emillel megdobhattak volna, hogy meg fog szünni. Mert ez így nagyon gáz volt. Nekik.

Az Extra tájékoztatott, hogy a bloggereket várja az új BÉTA blogszolgáltatásuk, és hogy át lehet izélni szept. 15-ig a tartalmakat. Meg hogy lehet írni a supportnak, ha nem megy. Nos, én regeltem a loginnevemmel, gondolván ott lesz a blogom, de zsír új account lett. Jó, mondjuk előtte meg kellett volna próbálnom belépni a BD accountommal, de lényegtelen. Aztán hagytam a francba, hogy majd írok nekik mailt, ha jó lesz a gépem… De mivel már szept. 13 van, és a gépem még mindig egyenértékű egy nagy rakat trágyával, ezért döntöttem, és regeltem egyet ide a WordPressre, ami azért túl népszerű ahhoz, hogy minden figyelmeztetés nélkül megszűnjön. Szóval, a Google cache segítségével “átmentek” pár cikket, a többi meg úgysem volt olyan Reves, meg hosszú, meg minden, és amúgyis a gépemről szóltak. Vagy lehet, hogy később (ha cache még hozza), majd még berakom ide azokat is, de nem valószínű.

Szóval köszönöm az Extrának a lehetőséget, a regelt tárhelyemre lehet, hogy egy wikit fogok feltenni, de a blogszolgjukból nem kérek. A poén az, hogy a WordPress motorját szándékozzák használni. Kek. Szal semmitől nem fogok elesni, ha itt folytatom.

Az átmentett cuccok után igyekszem majd többé-kevésbé frissíteni a blogot, és folytatni a megkezdett Reves formátumot. Éljen a Rev 2.0! (Ez hülye szóvicc volt.)

Rev-sama, vagy eccerűen csak Rev, a yeti


Műveletek

Information

Vélemény, hozzászólás?

