MSN etikett by Mao

19 09 2007

A második (import) poszt az Etikett kategóriában. A bejegyzés egy bizonyos Mao blogjáról származik. Egy másik dologra kerestem, és akkor találtam rá erre. De érdemes elolvasni Mao véleményét is.🙂

MSN etikett (by Mao)

Kezd idegesíteni pár ember, aki nem úgy használja a csevegőprogit, mint ahogy azt kéne. A kedvükért most írok egy leírást, hogy én hogyan képzelem el, és hogy hogyan tapasztaltam eddig a megfelelő használatot.

1. Rendben, tudom, létezik ilyen hogy “Nem vagyok a gépnél” meg “Elfoglalt” meg egyéb állapotjelző cucc, de szerintem felesleges. Ha akarok valamit, akkor írok neki, pl így: “Hello. Megtudod adni a matekházit?”. Ha majd gépnél lesz vagy befejezte a filmnézést, úgyis fog válaszolni, és akkor majd szépen leírja. Nem kell küldözgetni az idegesítőbbnél is idegesítőbb hangokat meg a rezgéseket, felesleges. Ide kapcsolódik az is, hogy nem kell köszönni ötvenszer, meg rezegni köszönés után, írd le hogy mit akarsz, majd válaszolok ha meglátom hogy kerestél.

2. Ha valakivel már félórája nem beszélek, és akkor is csak két szót váltottunk egymással, akkor nem kell elköszönni, hogy “Megyek aludni, majd holnap találkozunk, szia”. Amikor elkérted a linket teszemazt, megadtam, megköszönted, szerintem ezzel már le is van zárva a beszélgetés, én legalábbis tuti bezártam az ablakot, és ha elköszönsz, ha nem, én úgy érzem hogy elköszöntünk egymástól, majd beszélünk még ha kell valami.

3. A legjobb találmány az emberiség történetében az egyedi szmájlik. Komolyan. A legtöbb ember minden második szavát egy ilyen animáció vagy kép helyettesíti, ami lehet hogy neki rögtön megjelenik, de mire ide elér a kép, már azt sem tudom miről beszélgetünk, mert már teleírtál két oldalt mire megjelent nálam az első képed. Teljesen olvashatatlan a szöveg, mindig megkell fognom a képet és lehúzni a szövegdobozba, hogy lássam mit jelent a kép. (azzal természetesen semmi gond nincs, ha például a [LOL] -t helyettesíti egy óriási mosoly)

4. Ribinyelv. Nem tudom másképp nevezni, tipikus nyelv mostanában -sajnos. Gondolom tudod miről beszélek, de ha nem akkor elmondom, hogy arról, amikor egy tőmondat után is képes vagy tizenkét felkiáltójelet rakni, mintha alapból egy nem lenne elég. Emellett még az összes “sz” betűt is képes vagy “c”-nek írni, ugyanez az “r”-“j”-vel. Undorító.

Lehet bunkóságnak tûnik, de nekem ez a véleményem, és csak segíteni szeretnék másoknak..


Műveletek

Information

3 hozzászólás

28 01 2008
Marilyn

Most írtam be a google-ba h msn etikett, mert belelt nálam is a pohár- ua amit írtál, főleg ezek a jelzések, nagyon szánalmas, ill kiegészíteném, ha 10 mp-enként ír vki, és besértődik, ha én ritkábban, mert offline is nyomulok;) szóval ált. rejtve vok!

29 01 2008
Rev

Apró hiba, nem én írtam, én csak bemásoltam.🙂 De amúgy így van, annyira idegesítő, amikor valaki infantilisan elkezd csörgetni, ha nem válaszolok neki 10 mp-n belül. Amúgy én alapból rejtettként jelentkezek be, és elég sokszor rejtetten vagyok. Sőt, én direkt azért csináltam egy privát MSN címet, hogy arra felvegyem azokat az embereket, akikkel bármikor szívesen beszélgetek, és ha rossz napom van, arra jelentkezek be.🙂

28 01 2009
zsancii

velem is így van. =D hogyha éppen tanulok, vagy rossz kedvem van, akkor arra az MSNemre megyek fel, amire kb 6 ember van felvéve. : ) ők azok, akik bármikor zavarhatnak. akiknek örülök, hogyha írnak, hogy mi a baj, amikor rossz kedvem van, meg ilyesmi. (:

Vélemény, hozzászólás?

