Októberi terveim – Helyzetjelentés desu

3 10 2007

Gondoltam, megosztom olvasóimmal (WTF?) az ehónapra tervezett… terveimet. Eggen. Most eltekintünk ugyebár az aktuális, ehavi “2007 Október – Igázzuk le a világot, és terjesszünk ingyen doujinshit” tervemtől, és nézzük a hétköznapibb elképzeléseimet. Nos mindenekelőtt, hétvégén itt az esedékes Őszi Animecon, amire 50-50% az esély hogy megyek-e. Egyrészt, szeretnék, mert végülis fun, még ha nem veszek semmit se, meg fotózni a cosplayeseket jó, meg egyebek miatt is jó lenne. Másrészt, nem teljesen rajtam múlik, és még ha megyek se biztos, hogy szabad akaratom lesz, ha a hugom is kirinyálja, hogy jöjjön. -_- (Lévén nekem kéne pesztrálnom, anyám meg a világ minden pénzéért se menne el egy conra.) Szóval, remélem a legjobbakat. (Szerk.: Nem mentem. -_- ) De nézzük, mi más animékkel kapcsolatos dolog van még…

Az utóbbi időben marha kevés animét néztem, tavaly ezidőtájt majd’ lefullasztottam a Usteam-et, most meg hát, jó ha kb. 3 db animét néztem meg/végig tavaszvégén-nyáron-koraősszel. Ez bad. Very bad. Most valami indíttatástól vezérelve nekiálltam újra megnézni a Mahoromatic-ot (lehet a Super Cute Girls-ös AMV miatt…?), de lehet hogy ejtem… Az oka?
Egy vagon anime van a megnézendőek listáján. Itt van pl. rögtön a Lucky Star, ami egy nagyon otakukiller és poénparádé sorozatnak látszik, és már lement Japánban. Bár, ki gondolta volna, hogy előbb nézem meg, mint az Azumangát… Ééés akkor ott van a Sky Girls, a Nanoha StrikerS, a Higurashi Kai, a Genshiken OVA-k… Aztán amikre még pályáznék, a Rozen Maiden sorozatok és OVA, a Zero no Tsukaima két seasonja, az Ikki Tousen… Valamint nagyon szívesen megnézném a Rebuild of Evangelion 1.0-t, ha lenne belőle valami neten keringő másolat. @_@
Ja és akkor még nem beszéltem a már rég lefutott Ah! My Goddess második seasonról, a Shuffle! Memories OVA-król, a Shakugan no Shana movie-ról, vagy pl. az Inukami!-ról, amit olyan csúfosan otthagytam, mert hol az egyik fansub készült el hamarabb, hol a másik… Bár ezt lehet kihagyom. Jól ecchis, de nagyon debill egy anime.
Félbehagytam még jó múltkor a Xenosaga-t, tavasszal az Angelic Layer-t, újabban meg a High School Girls-t, ezeket is ki kéne végezni valamikor, Zita ajánlotta a School Days-t, az is felkeltette az érdeklődésemet. Meg itt van ez a Nagasarete Airantou, ha jól írom, ez se lehet rossz… Ecchi (hárem)komédia. A Lamune-t meg a nekomimi karakter miatt szeretném szemrevételezni. :S Esetleg jöhetne egy Air Gear is.
Bónuszként meg ott van a Saishuu Heiki Kanojo (SaiKano) live-action film is, múltkor letöltöttem, amint értesültem hogy létezik, és már nagyon meg kéne néznem, kíváncsi vagyok milyen lehet az anime után.
Nem sok komoly anime van a felsoroltak közt, de hát istenem, szombat este (megint) megnéztem az m2-n az Akirát, az szerintem elég komoly.😄 Magyar szinkronnal ment, szal jó hogy felvettem DVD-re. Bár nem épp a legjobb minőségben sikerült rögzíteni, de már csak a szinkron miatt is megérte.🙂

Azonkívűl ugye vadászgatok lefelé netről különféle doujin cuccokat, teszem azt doujinshit, doujin játékokat… Ja télleg, leszedtem a Guilty Gear XX #Reload-ot, és ügyetlenségem és tapasztalatlanságom ellenére is szórakoztató játék. Aki nem ismerné, azoknak mondanám, elég híres japán verekedős játékról van szó. ^^ Mondanom se kell, angolosítással játszom.
Aztán újabban próbálgatom Nagisa társaságában a Luniát, ami egy nagyon jó és humoros kis MMORPG. Természetesen ez se japán, hanem koreai, mint majdnem minden MMO, de a style az határozottan animés. Lehet hogy hamarosan írok róla egy bejegyzést is.
Persze, visual novel-eket is szedtem le, egy-kettőt, de még nem néztem őket. Japánul nem igazán szórakoztatóak… :S Meg persze várom én is a Shuffle! meg Utawarerumono angol peccseket, ha azok készen lesznek, akkor lesz ne mulass a fanok körében. @_@ Asa-senpai. *_* Nerine-chan. *_* Eh, gomenne…

Közben lassan, de biztosan bővítgetem persze a nekomimi képgyűjteményemet is. :3 Már csak a megfelelő kezelőprogram megírásának a kérdése, és közzéteszem a gyűjtemény első kiadását.😄 (Ha van ilyen jellegű képetek, plíz lépjetek kapcsolatba velem. Köszönöm!)

Szóval, ha nem is sűrű az ilyen tekintetű napirendem (sem), de nem estem ki a rajongói körforgásból.😄 Még ahhoz is van kedvem, hogy animés blogbejegyzéseket írjak. :3
Remélem, ez a kis áttekintés érdekes volt valamennyire~


Műveletek

Information

5 hozzászólás

4 10 2007
madfist

Ezt mind milyen időhatáron belül kívánod abszolválni, mert elég soknak tűnik🙂

Ja és ha végigtoltad a Nahoha StrikerS-t írhatnál róla valamit, mert kiváncsi lennék már más véleményére is.

4 10 2007
Rev

Jézusom, nem gondoltam volna hogy maga MADFist is olvasni fogja a blogbejegyzésemet.O_o Egyébként, a cím erre utal(na), de ezeket a mindenféle cuccokat nem tudom mind októberben megnézni, erre min. 2 hónapot szánnék, ha mást is akarok csinálni, mint szinte csak animét nézni, bár biztos teljesíthető lenne.🙂
A legvalószínűbb hogy a HSG-t befejezem, Lucky Star, aztán Ikki Tousen/Lamune… Majdcsak kialakul a sorrend.

A StrikerS-t meg már rég néztem volna, csak valahogy nem igazán szeretek futó sorozatokat követni… De lassan már télleg ideje lenne azt is megnézni, hogy kivégezzem a Nanohaverzumot, aztán akkor írok róla ide valami véleményt.

(Egyébként grat a Nano(ha)machine AMV-hez! :))

5 10 2007
madfist

nem gondoltam volna hogy maga MADFist is olvasni fogja a blogbejegyzésemet
Ez meglepett egy csöppet🙂 és köszi az AMV értékelést is. Minden teljesíthető (megnézhető) egyébként, csak sokat nem érdemes egyszerre elkezdeni, mert egy idő után nagy kavar lesz belőle🙂

24 06 2008
Amcsika

Ha Strikerst néztek van hozzá felirat itt: http://www.f_and_f.extra.hu

13 09 2009
VooDoo

Guilty Gear XX valóban jó cucc, én már évek óta művelem, ehhez képest még mindíg bénának érzem magam.😀 Van hozzá online patch is, ha ügyesebb leszel, és gondolod, akkor próbáld ki!

Vélemény, hozzászólás?

