Zedna-féle iWiW útmutató

18 04 2008

Azt hiszem, eljött a pillanat, hogy mellékeljem szerény blogomon a magyar internet egyik (szerintem) leghírhedtebb és legtámadtabb anti- posztját, a Zedna-féle iWiW útmutatót. Eredetileg itt található meg. Bár lehet, hogy az etikett kategória itt már inkább “etikett”-ként (idézőjelekkel) lenne helyes.
Mégegyszer: NEM ÉN ÍRTAM, ÉN CSAK KÖZLÖM A BLOGOMON!
A leírtakkal legnagyobbrészt egyetértek, a fogalmazási stílus viszont még az én mércémmel is erős. Csak akkor olvass tovább, ha felkészültél a teljes lekezelésre.

iWiW útmutató

Ismét szűkagyú pondrók tenyészhelyén kell köszörülnünk a nyelvünket, a nyilvános rendőrségi adatbázis szellemi szegénység szekcióján, a szociológusok és a T-Com Müller Péterbe ültetett kentaur-gyermekén, az iWiW-en.

wiw_halal.jpg

Sok a felhasználó, ki kell tűnni közülük valahogyan. Ennek két útját látja a hülye ember: vagy minden csicskát bejelöl, aki szembe jön vele, vagy személyiségének torzságát kivetítve vicceskedni próbál. Miközben kurvára nem vicces, sőt szánalmas. Ez az írás egyaránt szól azoknak, akik már fenn vannak és azoknak, akik csak lesznek, hiszen mindnyájuknak hasznos, ha az adatlapjukra tévedő rendes ízlésű emberek nem kapnak azonnali agyfaszt az ott tobzódó primitív hülyeségtől.
Most végigvesszük lépésről lépésre az adatlap pontját, hogy minden fogyatékos cigánynak egyértelmű legyen.

Vezetéknév – Utónév: már ez is sokaknak problémát tud okozni. Segítségként elmondom. Ebben az országban senkit nem hívnak Michael Knight-nak, tehát azt a nevet írd oda, ami a személyidben is van. Tudtunkkal a személyikben a név előtt és után nincsenek mindenféle szimbólumok és ábrák, így logikusan a wiwen is felesleges. Nem leszel jobb csaj attól, ha a lista elején szerepelsz. És ha van tangás-pucsitós fotó a képeid között, szimbólum nélkül is ugyan annyian fogják rádverni a farkukat, tehát még veszteség sem ér.
A becenév olyan rovat, ahova nem a chat-es meg netes faszagyerek nevedet kell beírni, hanem a tényleges becenevedet, ha van. Ha nincs akkor nem kell. És szerintem nincs senki, akit a barátai vagy az anyja Deathcode-nak hívna. Csak szólok.
Születési név: Ha ugyanazon a néven létezel, amin kiszart anyád, akkor ne írdd oda ugyanazt. Vicces szövegeket se írj ide, és a fiktív nevek sem humorosak. Az is szellemi szegénységre vall, ha felhívod a figyelmet arra, hogy az a rész nem a születési évnek van fenntartva. És aki évszámot ír oda, nos, no comment, betonkefnit a lábára, és irány a Petőfi-híd.
Titulus: buzikám! Ez is egy olyan rovat, amit nem kell kötelezően kitöltened. Ez azoknak van fenntartva, akik kurva sokat tanultak, és elverekedték magukat a doktori címhez, és ezért irdatlan sok faszt szoptak. Ám a kis tizenhatéves csicskák és a Dokkos kurvák semmit nem tettek azért, hogy oda bármit írjanak.
Ország – Város: nem leszel laza arc, ha beírod, hogy Jamaica, Kingston, csak levágós lesz, hogy Biatorbágyon laksz egy panelben, és büszke vagy rá, hogy néha a játszótéren elszívsz a suhogósnadrágos cigány haverjaiddal egy spanglit, miközben a telefonodról zenét hallgatsz.
Nem: hál istennek nem beírni kell, csak választani. De csomó downkóros kültelki paraszt azt hiszi, hogy vicces, ha tévesen adja meg. Nem vicces, szánalmas.
Anyanyelv – Beszélt nyelvek: Ó istenem! Ez a mekkora humor lehetőség a homoszexuális embereknek, akik már tizenkét évesen gumicukrot dugdostak a seggükbe. Nem vicces, hogy mindenki beszél szuahéliül és kirgízül. És nem kell bekamuzni, hogy beszélsz hollandul, mert megnéztél egy Ajax-meccset. Meg furcsa, hogy minden tizenhárom éves puttó három nyelven beszél, miközben normálisan még segget törölni sem tudnak.

A képek egy külön kategória. Sokan úgy gondolják, itt igazán nagy teret kaphat a humoruk. Kurvajó arcok vagyunk, ezért elmondjuk: nem. A képhez olyan képeket tegyél fel, amin ha nem is nézel ki úgy, mint Brad Pitt/Sharon Stone azért fel lehet ismerni. Nem kellenek partifotók, hogy lássa mindenki, mennyire jó drogos helyeket ismersz.

Családi állapot: Minősíthetetlen dolgokat lehet itt művelni. Például a tizennégy éves özvegy kiscsitrik és a házas pattanásos szerepjátékozó tizennyolc éves bátyjuk egyaránt szánalmasak. Annyira nem is kell kitölteni, de ha mégis akarod, akkor pontosan.
Magamról: ez kemény dió. Erre még nekünk sincs tuti receptünk. Itt megengedett a humor, de mivel a magyar populáció 99%-ában a jófejség csírája sincs meg, így nagy valószínűséggel neked sem fog sikerülni. Amit semmi képen ne írj be ide: dalszöveg, angol idézet, angol dalszöveg, ezoterikus blabla, és úgy általában semmit, amit művészinek, költőinek vagy fifikásnak gondolsz. Légy tömör, tartalmas és pontos. Nyugodtan zsidózhatsz is.
Ezt csinálom amikor dolgozom – nem dolgozom: a munkához azt írdd, amit tényleg dolgozol. A tanulás nem dolgozás, az tanulás. A nem dolgozomhoz meg a hobbidat. Ha két a mező tartalmát felcseréled, már nem vicces. Ha ugyan az van benne, és még igaz is, akkor kurva nagy szarban vagy, kérlek ugorj le egy magas ház tetejéről.
Kisállatok: ha nincs, ne írj be mindenfélét. Aki arra célozgat, hogy „öcsém van”, az szánalmas és nyomorult csótány, aki eleve meg sem érdemli az életet.
Kapcsolat: nem kötelező kitölteni. Tehát ha valamid nincs, nem akarod nyilvánosságra hozni, vagy nem tudod mi az, akkor ne írj oda semmit bazdmeg.
Szerencsére az iskolák és a munkahely kevés kretént mozgat meg, főleg olyan buta és homályos cigányokat, akiknek egyikből sincs túl sok.

És végzetül, ha már az adatlapod rendben. Nem csinálsz olyan kamu karaktereket, mint Petőfi, Sztálin, Chuck Norris. Mert mindez három-négy éve egy-kettő még vicces volt. Ma már túlléptünk ezen a szinten. Ami meg a kocsmák, tetováló szalonok, zenekarok, iskolák jelenlétét illeti wiwen, az nem más, mint az ocsmány lelkek tiszta kivetülése az internetre. Kurvára nem kíváncsi senki a szar produkciód ingyenreklámjára. Még akkor se jelöljön egy huszadrangú álkultúr, külvárosi mocsokban fuldokló gimnazistáknak szánt pincekávézó ismerősnek, ha Magyarország második számú buzi celebrityje az üzemeltető. Hé Varangy-Varnus! Ez neked szól!


Műveletek

Information

51 hozzászólás

18 04 2008
Nekomajin

Ehh, ezt már olvastam az eredeti helyen.
Általában szeretni szoktam az ilyeneket, de egyrészt a fogalmazás túlmegy minden határon, másrészt meg marhára nincs igaza a szerzőnek.
Na mindegy, azért jó már, hogy van végre új postod.😀

18 04 2008
Undertaker

Részben sztem igaza van, másrészről viszont hadd ne mondjam, hogy én milyen következtetéseket és véleményt tudnék levonni az Ő stílusából. :3

19 04 2008
Motoko

I hate iwiw!

19 04 2008
lakynorbert

A megfogalmazás bár erős, de ahhoz, hogy az érintettek észrevegyék megukat ez kell, és ráadásul igaza van. Örülök, hogy olvastam!

25 04 2008
terika

Awww😀 a megfelelő hozzáállással olvasva én marha jót röhögtem ezen az egészen.
Érdekesen egyezik Undertaker meglátásával az enyém is😛
Egyébként kicsit átfoglmazva tökéletesen szalonképes és ironikus iromány lenne, mert így simán csak köcsögölés az egész.

26 04 2008
carnelian

terika-nak igaza van. Ha úgy lenne megfogalmazva, ahogy most nincs… akkor minden más lenne, és nem lenne Mizo-tej. Értem, csak látszik, hogy az illető eléggé felb*szta az agyát az írás közben.:) Ettől függetlenül igaza van.

28 04 2008
>< « terika blogja

[…] post info By terika Categories: Uncategorized Olybá tűnik, csöppet lassan fejlődök…hát ikszdé…viszont jó sok hülyeséget olvastam a neten, amitől kellő képpen lefáradtam ahhoz, hogy én már ne töltsem még az én hülyeségeimet is a netre (némi önkritika azért nem árt) xP Viszont abszolút nem tudok megállni némi hülyeséghalmozást… mer’m’ért nemá’na😄 Egyik kedvencem a Troll kézikönyv (aminek nem is tudom, hogy ki pontosan a szerzője, de nem én), kötelező jellegű szabadon válaszható olvasmány XXDDD”” minden kezdő fórumozó figyelmébe ajánlom: Troll kézikönyv Attán…ugye mint mondottam vala, kurva hülye vagyok én a blogoláshoz meg egyéb szerkesztéshez, de több más illetővel ellentétbe tudok olvasni és még fel is fogom, hogy mit írnak, SŐT, ha még úgy is csinálok, ahogy le van írva, akkor minden rendben lesz/van és haladok én is valamerre. Haver szerint több blogtalan ember van már, mint blogos Aww…a blog boldogít vagy bolondít…esetleg vagy igen ahan XDDDDD Sz’al értitek. A másik nagy awwság az iwiwhez kapcsolódik, amin szintén marha jót röhögtem, és persze nem én írtam ezt sem…de majd…mondjuk ez már túlmegy a jóizlés határán olykor…pedig, ha nem lenne ilyen hangvitelű, mint amilyen akkor egy naon jó kis szöveg lenne. Csak erős idegzetűeknek; olv: itt […]

17 04 2009
retek

szerintem meg megtanulhatnál rendesen írni, és végre elhagyhatná ez a sok kis szánalmas ovodás az ilyes féle rövidítéseket, mint amiket használsz. elég szép a magyar nyelv élvezzed inkább ki.

14 05 2008
kisbaratod

Azért érdemes lenne körülnézni az iwiwen hány meg hány ilyen adatlap van. A kép viszont tök találó lett hozzá🙂

13 06 2008
Bruti

na ezen jót röhögtem most, köszi😀
amúgy szerintem igaza van nagyrészt, meg ok, erős a megfogalmazás, de sajnos ez kell

14 06 2008
Tiffany

A fogyatékos cigányt igazán hanyagolni lehetett volna.

12 06 2009
brfgbr

biztos cigány vagy

14 06 2008
Andris

Habár valamilyen szinten egyetértek a “mű” tartalmával, azért megjegyezném, hogy a mocskosszájú, rasszista megfogalmazás sajnos elfeledteti velünk azt, hogy a szerzőnek milyen igaza, van és eszünkbe juttatja azt, hogy mekkora egy marha nagy paraszt. Ezenkívül ilyen “vicces” dolgok írása ilyen “vicces” stílusban, uo. szánalmas farokverés, mint az, hogy mindenki beszél pandzsábiul, és hogy mindenkinek a tesója a háziállatja. Szóval csak gratulálni tudok az alkotáshoz, a nevét valami oknál nem felvállaló igazság bajnokának, a melegek/romák/zsidók/és mindenki más nem fehér katolikusok rémének, Zednának!

15 06 2008
moyes

Az illetőnek nem jutott meghívó?
A stílusa mindenesetre elragadó…🙂
Nem értem, hogy ezek az ostobaságok miért fájnak a szerzőnek, elvégre sötét emberek mindíg is lesznek.
Egy részük például felhúzza magát is ilyeneket ír.

19 06 2008
chuck norris

Kedves Faszfej!

Ezuton szeretnélek értesíteni arrol hogy kurvára igazad van!

De mi a faszom bajod van te faszfej veleM?Én amerikai vagyok bazdmeg te köcső!!!!
A legnagyobb a faszveős nagyon nagy vagy…na see you next time dickhead!

thx for: CHUCKY

19 06 2008
chuck norris

Andris….szeretném veled közölni hogy a zsidozás/cigányozás…stb nem a műhöz tartozik hanem a szerző személyes véleménye. Ám a tartalom többi része elég sok emberre érint. (amugy meg egy szar hivő buzi vagy)

21 06 2008
eVe

szerintem azért ez túlzás..

21 06 2008
eVe

a stílusából kiindulva őis csak egy szennyláda lehet aki csak másokat tud fikázni🙂

24 06 2008
Cleo

szerintem nagyobb a baj myvip-en.. ott valahogy több a céltalan, semmittevö, bunkó fiatal

28 06 2008
Maya

ebben igazad van cleo…. de hát már csak iylen ez a rohadó világ xD

31 07 2008
shakugan12

Na ez a chuck norris hozzászólás kicsit sok volt.
De nagyon tetszik az írás, a kemény megfogalmazás meg szerintem viccesre sikeredett.Nekem sem sikerült mellőznöm az egyik írásomban.

31 07 2008
Rev

>Neko
A fogalmazás erős, de szerintem van benne sok igazság. Úgy értem, minek UTF-8-cal spékelt név, meg 50 sornyi ASCII grafika, meg ilyesmik…

>Undertaker
Hogy egy tahó állat, gondolom. :3

>Motoko
I don’t hate iwiw, I just dislike people with low IQ.

>lakynorbert
Valahogy én is így vagyok ezzel, mondjuk a cigányozás az felesleges, mert akiket kritizál az írás, nagyrészt nem a buckalakók nemzetségébe tartoznak.

>terika
Lehet, hogy a szerző túllőtt a célon, de azt meg kell hagyni, irónia az van benne.

>carnelian
Na igen, a lényeg pedig ígyis-úgyis átjön, csak jobban felhúzza magát az, aki magára ismer. Lehet, hogy ez volt a szerző célja a durva fogalmazással.

>kisbaratod
Hát sok ilyen adatlap van iwiwen, ami nem felel meg ennek az útmutatónak… De hát ugye a divat…

>Bruti
Na legalább valaki jót röhög rajta.🙂

>Tiffany
Hááát… *köhög*

>Andris
Tény, hogy rasszista (és homofób) hangvételű lett a szöveg, de talán még mindig több intelligenciát tükröz, így iróniával együtt, mint az iwiwre regisztrálók divatszokásai.

>moyes
Jellemző vád ilyen esetekben az, hogy az illető irigy, “neki nem adott senki meghívót”, effektíve nincsen normális élete. Nem szándékozom védeni a szerzőt, de az ilyesfajta következtetések gyerekesek.
Egyébként meg már szinte mindenki fent van iwiwen, és akinek éppenséggel senki se tud meghívót küldeni, még mindig tud kérni fórumokon, chaten, stb.

>chuck norris
Nem sok mindent tudnék hozzád fűzni, mert nem volt valami értelmes egyik kommented sem…

>eVe
A stílus durva, de ettől még nem szabad azonnal elkönyvelni egy “fikázós szennyládának” a szerzőt, szvsz. Azért lényegében igaza van.

>Cleo
Amikor ez íródott, talán még nem is volt myvip… De legalábbis nem volt olyan ismert és népszerű, mint manapság.

>Maya
Bizony-bizony, rohad a világ. De legalábbis az iwiw és a myvip.

>shakugan12
A chuck norris-os komment szóra sem érdemes. Az útmutató legalább valamennyire poénos.

1 08 2008
ENICC

Szerintem azért igenis fontos az adatlap kitöltésébe humort vinni… Ha az ilyesmit az író szánalmasnak találja hát akkor bassza meg… Ugyanis nagyon sok mindent le lehet vonni az illető személyiségéről, hogy milyen módon tölti ki az adatlapját és miket ír be a kitöltendő mezőbe… Ha minden úgy lenne ahogy kedves ZEDNA megálmodta, akkor minden ember levonná a következtetést h ez egy unalmas fószer azt csá. Az adatlap milyenségéből tudsz asszociálni… Ha szánalmasan tölti vki, akkor az valószínüleg szánalmas… Ez ilyen egyszerű. De amúgy tetszik a szöveg. Csípem az ilyen irónikus, naturalista, szókimondó idiótákat! Bár szerintem ennek is csak feltűnési viszketegsége van, és ő is tisztában van vele hogy ez nem így működik. Azért kíváncsi lennék az ő adatlapjára is…………………….

1 08 2008
benyoboy

Szénné röhögtem rajta magam, és tetszik a stílusa is (kemény, de meggyőző). Tökéletesen egyetértek vele, mivel engem is irritálnak ezek a dolgok. Nagyon. Bárcsak sokan gondolkodnának így, mert a (zs)iwiw és a májvip (arra már szánalomból sem regisztráltam) egyre szarabb. A színvonal csökken, spamek mindenhol, és a sok buzi auósiskola, meg diákújságok, modellügynökségek meg nem hagynak békén. Az Atya a Fiú és Zedna nevében: Ámen.

3 08 2008
mo13

Na nem azért de ez egyszerűen szánalmas…
Arra tölteni az időt hogy ilyen hülye szövegeket csinálni(vagy csak felrakni egy oldalra) a legszarabb időpocsékolás. Az jó hogy valós adatokat adsz meg meg minden, de azért nem kell ennyire komolyan venni!!! És azért megnézném milyen a te iwiwed…

3 08 2008
shakugan12

Na nem azért de ez egyszerűen fáj…
Igaz az ilyen 40es IQjú emberek max. egy “anyád”-at nyögnek be, de szerencsére van egy normális réteg is, aki számára vicces, de ha belegondolsz, mégis nagy benne az igazság.Azért ha ilyen csitrik profiljai jönnének szembe, gondolom, téged is zavarna a sok majom.És azért én belegondolnék a helyedben, hogy ha elveti ezt az egyébként “nagyon szimpatikus és poénos dolgot”, akkor nem így fogja kitölteni a saját iwiwjét, nemde?

11 08 2008
panda

szerintem kurvára igaza van, jól leírta. és most mit kell megbotránkozni a stíluson? azok sírnak akiknek ilyen az iwiwjük és fájdalmasan érinti őket, hogy róluk írnak itt.

11 08 2008
Nekomajin

Szerintem az utolsó mondaton még gondolkozz el egy kicsit…
És még ha igaza is van, az akkor se ok arra, hogy paraszt módon írjon.

12 08 2008
Ada-chan

Azt hiszem, a kedvenceim közé tartozik a “miss” titulus. Ez aztán valóban magas rang!😀 Amúgy őszinte ez az egész. Egy kicsit durva a fogalmazás, néha a retkes cigány helyett mást is lehetett volna alkalmazni…😀

7 09 2008
vivi

hát ez nem semmi sztem egyáltalán nincs igaza…nehogy már te mondd meg hogy ki hova mit irjon! na szevasz

21 09 2008
Bence!

Hát…szerintem k*rvára nincs igaza!:S Mert az hogy ki mit ír ki az iwiwjére az ő rá tartozik és az hogy valaki ilyen módon kifigurázza azt, hogy ki mit ír ki elég nagy műveletlenségre utal más részt meg a szóhasználat, hát valahol az aluljáróban szoktam ilyet hallani itt pesten…elég szánalmas…de semmi gond valakinek ilyennek is kell lennie!:):):)

21 09 2008
ZoLi

Pff…hát akk barátom te nyugodtan irj ki amit akarsz és a magad dolgával foglalkozz értve vagyok?:)

22 09 2008
ZoLi

Ja és persze egyetértek Bencével! Ebben a “műben” van igazság…csak az a baj hogy ilyen szóhasználat mellet teljesen értelmét veszti az egész! Ebből az látszik hogy nem az a bunkó meg paraszt aki valamit ki ir, mert ki fogja megszabni hogy mi a jó? és mit lehet kiirni! !AZT IROK KI AMIT ÉN AKAROK! Azt üzenem a szerzőnek gondlokozzon el és ha nem tetszik akk nem kell más iwiwjét megnézni!

27 09 2008
nszebenyi

Így van Zolika. Teljesen igazad van, senki sem fogja megmondani se neked, se másnak, hogy az iwiw-en mik a határok. Ezeket valaki vagy érzi, vagy nem. Nincs azzal gond ha nem, mert nem ennek a post-nak az írója ég amiatt. Hanem pl. te! Aki írta ezt a mesés jellemzést szeretett közösségi oldalunkról, sem mást nem tett, mint a saját stílusában közzétette és jellemezte az oldalon urlkodó általános helyzetet. Értelemszerűen nem pont ebben a formában kellett volna megfogalmaznia a szerzőnek, de a lényegét tekintve igaza van, és alapvető következtetéseket is levonhatunk belőle! Így például:
– az emberek gyakran más célra használnak bizonyos eszközöket, szolgáltatásokat, funkciókat mint amire azok vannak
– az emberek szeretik a feltünőséget, bár ezt tagadják. Ezzel kapcsolatban egy gond van, ma magyarországon jól bevett szokás a saját butaságunkal, vagy éppen tudatlanságunkal kitűnni a tömegből. Az emberek azthiszik ez milyen jó dolog. Én nem a hülyéskedést vetem meg, de gondolom mindenki belátja, hogy kaotikus viselkedési elvek uralkodnak ebben az országban.

Őszintén remélem, hogy véleményem alapján mindenki átértékeli ezt a post-ot.

üdv.: nszebenyi

1 10 2008
Vory

hello.
nagy gyonyoru ez a cikk .. valaki meg tudna mondani az iro iwiw profiljat nekem?😀 erdekelne o higy csinalta meg🙂 ha tudtok valamit akkor a vorybeer@gmail.com -ra lecci🙂
koci
udv

12 06 2009
hurka

Jake Gianelli. keress rám;)

1 10 2008
Shakugan

Én láttam a profilját.Még a nevét sem tudta pontosan megadni, a születési névhez gyp-s módjára évszámot írt be, semmiféle valós adat nincs róla, megközelítőleg 8 felkiáltójellel(!!!!!!!!) zárta le a mondatait aztán pedig felment a blogjára, ahol egész más stílust képvisel, ezért nyomban el is kezdte oltogatni az iwiw-es kiskölyköket, akik még annyit sem bírnak felfogni, hogyan, miként lehet mellőzni ezt a rohadt sok glittert, hülyeséget és nem poénos – szánalmas szart.Aztán pedig örült, hogy kétfelől szereti a nép, a normálisok és a pixelhülyék is😀

1 10 2008
GTK

Zedna egy geci nagy antiszociális paraszt. Néhol igaza van, legtöbb helyen nem. Ennyi.

3 10 2008
shearer

Miért probléma ha valaki humorosan (vagy legalábis próbálja humorosan) tölti ki az iwiw profilját? Az iwiw még mindig nem a BM nyílvántartása, hogy ennyire vérkomolyan kelljen venni. Persze a túl sok hülyeséggel elveszti a valós célját, de mondok valami érdekeset: az én ismerőseim között nem sok olyan van aki végletesen poénra vette a dolgot. Ha valakiből ilyen mértékű indulatot vált ki ez az egész téma akkor biztos az ismerősei/barátai/rokonai között túl sok a hülye. Mert hát vadidegenekkel miért foglalkozna, az csak az legprimitívebb iwiwtardok szokása. Szóval madarat tolláról, embert meg barátjáról. Vagy csak írni akart valamiről valami jó feltűnőset/lázítósat? Akkor is öngól a dolog, bár elismerem igazság van benne. Lehet, hogy fel is megyek és kitörlöm azt, hogy tudok laosziul.🙂

14 10 2008
egy ember

Huh engem nagyon felbaszott ez az iromány.Eleve ki a fasznak képzeled magad, hogy így beszélsz más emberekről?Biztos te tökéletes vagy, te vagy itt a jani.És egyébként is semmi közöd hozzá, hogy ki mit csinál az adatlapjával.Foglakozz a saját dolgoddal!És ez természetesen a szerzőnek szól…

15 10 2008
Shakugan

“És ez természetesen a szerzőnek szól…’
Írhattad volna azt is, hogy Zednának szól, mert neki veled ellentétben van neve😀

16 10 2008
Rachel

Idióta, szélsőjobboldali, homofób, tudálékos fasz. Kíváncsi vagyok, TE nem vagy-e pontosan olyan, amilyen embereket itt jellemeztél.

20 10 2008
Rev

Remélem érzékelted, hogy én, a blog gazdája, és a szerző két külön személy.🙂

24 10 2008
kaldvi

ez is ua mint a helyesírásos post, az iwiw nem valami hivatalos izé, az író átesett a ló túloldalára, egyébként kíváncsi vok az adatlapjára😛
(akit zedna névre kidobott iwiw abból nem néznék ki ily írást)

24 10 2008
Shakugan

Higgyétek már el, hogy ez nem tehetség kérdése, ezért ne beszéljetke úgy róla, mintha nehéz lenne kitölteni egy adatlapot😀

8 01 2009
tetra

De jó, hogy megtaláltam itt a weblapot… sajnos zednáék szünetre tették (vagy az inaktivitás, nem is tudom) az origit, pedig zseniális az összes írásuk, főleg a proArtos tetszett még😀
Ilyen írók kellenének, nem fontoskodó parasztok…

19 01 2009
Saukrates

Attól függetlenül h kifigurázott pár olyan dolgot ami az én iwiwemen is így van ,szerintem kurva vicces es sokat lehet rajta nevetni ha valaki érti a poént. És igaza van abban valamelyik arcnak följebb , h csak azok álszentkednek itt és kifogásolják a stílusát akiknek full ilyen az iwiwjük és most nem tudják mi a faszt szóljanak

30 09 2009
reaper_fox

Egyetértek🙂
Másrészt viszont ha valaki azt ír az adatlapjára, amit akar, akkor a szerző is azt ír (ez esetben a véleményét), ami akar, nem?

9 10 2009
Hmmm

Ne rinyáljatok már, tökpoén és szánalmasak vagytok ennyi xD kurvajóó

11 10 2009
Borsó

Teljesen mindegy, hogy mi a tartalma ennek az írásnak és hogy én éppen egyetértek vele vagy sem, mivel ilyen stílusban írásos nyomot hagyni magunk után 1 szégyen 2 pontosan ugyanolyan suttyóvá teszed magad mint akikről írsz 3. még nem is ötletes, folyamatosan ilyen és ehez hasonló írások keringenek az iwiw üzenőfalon, csak azokat lehet értékelni és viccesek, mert nem ugy írták le mint ennek a szerzője aki a saját maga műveletlenségét reklámozza ezzel a vulgáris stílussal, máskor számolj el 3ig mielött leirsz egy ilyen firkálmányt.
pl:”ekkora humor lehetőség a homoszexuális embereknek, akik már tizenkét évesen gumicukrot dugdostak a seggükbe.”
gratulálok, visszaolvastad már ezt a mondatot egyébként?
azért tudd hol a helyed

30 03 2014
boxXos

béke föld lakók,, mia tesók

Vélemény, hozzászólás?

