2008 legjobb GPortál lámája

14 06 2008

Véletlenül találtam egy iszonyat vicces versenyfelhívást, és szeretném archiválni az utókor számára, mert mint tudjuk, a GPortálos oldalak múlandók, mint a hópelyhek az ember tenyerén. A formázásért én kérek elnézést, tudom, hogy olvashatatlan, de így autentikus. Valamint egy picit én is kommentálom. (Vastag dőlt betűs részek.) Forrást nem tudok adni, mert a GPortál fos rendszere miatt azt a címet látom, ahonnan erre a versenyes oldalra találtam. (Egyébként egy FMP! fanoldal. SZERK.: Jó, megvan a cím: http://fullmetalpanic.gportal.hu/) Nem hinném, hogy bárki is szórakoztatónak fogja találni ezt a posztot, de végülis ez a blog a saját szórakoztatásomra is van, és én olyan debill vagyok, hogy ezen is tudok szórakozni.😀

SZAVAZÁS–>NEM lecc! Bocsánatot kérek, azoktól, akik szorgalmasan gyűjtöttek szavikat, de vmi barom szivózik itt mindenkivel..szval jövőhét vasárnap, azaz 2008.06.15-én ha jól számolom tudatom mindenkivel, hogy hány pontot ért el a pontozáson, és hogy bejutott-e a legjobb 30 közé..de addig is még ma megpróbálok mindenkinek szólni erről a változásról, remélem nem haragszotok!!! 😦

(Ez aztán szomorú dolog.)

TE VAGY 2008 LEGJOBB SZERKIJE?
Az oldal megrendezi első versenyét,ami egy szerkesztőverseny lesz!!🙂

(Micsoda kihívás!)

Ezen a versenyen,mint azt a cím is mutatja,a szerkiket fogom érékelni.Magyarul a jelentkezési határidő lejárta után szólok mindenkinek,hogy indul a szavi.Továbbjutni csak a 30,legtöbb pontot elért versenyző fog.És ekkor útrakelek és pontozom az oldalakat..Itt pedig a 30 embörkéből kiesik a fele, azaz 15 embörke.Attán meg 1 hét időt kapnak,hogy leden idejük az oldalukat rendbehozni, vagy tudom is én..attán indul még egy szavi.Itt pedig ismét kiesik 10 embörke, azaz 5 marad.Itt pedig én fogom értékelni újra az oldalakat, de itt részletesen, és össze is fogom hasonlítani egymással az 5 végső fordulóba jutott oldalt.Ez fogja eldönteni, vajon k is lecc 2008 legjobb szerkije!🙂 (Ez hihetetlen dícsőség lesz! De én szeretnék lenni 2008 legjobb szerkije! Szavizzatok rám! Köszike!)

Pontozási kategóriák:

-frisselések [hogy mennyi időközönként frissel,a méret nem számít] (Ha mindennap írok egy új mondatot valahova, plusz erről még 2 mondatot a főoldalra, az jó?)
-válaszol-e [pl ha a chatbe vagy a vendégkönyvbe kérdez vki vmit] (Én egész nap a chatboxot figyelném, hogy ki mikor kérdez valami baromságot!)
-a szerki természete [kedves e a látogatókkal] (Hogyne, én segget is nya… Hopszi.)
-eleve azt is nézem,hogy mennyi infó vagy hasonlók vannak fenn az oldalon (Ezt nem gondoltam volna… Huh, jobb lesz tartalmat is tölteni az oldalakra…)
-az oldal kinézete (Remélem nem a legcsicsásabb nyer.)

Ezeket a pontokat ismertetni is fogom mindenkivel aki ebben a fordulóba bekerül, 1-10-es skálán pontozok.

Nem csak animés, hanem bármien témájú oldalak jelizhetnek! (Azért szortírozni lehetne. Szerintem úgyis az animés oldalak felé húz egy animés szíve.)

Olyan oldalak is jelizhetnek, amiket nem csak egy embörke szerkiz.😉

Nem meghívós a verseny, bárki jeletkezhet!Annyi feltétel, hogy azért ne leden üres az oldala, vagy ne zárja be pont a verseny menete alatt ha egy mód van rá! 🙂 (Én üres oldallal akartam indulni! Azt hittem, az is jó… Amúgy a hejesírás a barátunk.)

Senkivel se fogok kivételezni, ezt megígérhetem!!Akármien jó bnőm is a jeliző, vagy akármien szép szavakat ír az oldlról [persze nadon nadon örülök neki], nem fogok vele kivételezni!A legjobb és legszorgalmasabb oldal fog győzni!!🙂 (Ennek én is nadon nadon örülök, hogy a barátnők nem részesülnek előnyben, ha ez igaz, minden tiszteletem. De abban már erősen kételkedek, hogy a szavazásos fázisban ne vetné be mindenki a baráti körét a minél több szavazat érdekében.)

Nyeremények
Csak egy győztes lesz(wow!),ugyanis 2008.legjobb szerkije csak 1 embörke lehet sztem…itt a nyereménye:
444 KREDIT,designcsomag[mindent tartalmaz,a te kéréseid alapján lesz összeállítva],5 év hirdetés az oldalamon
Természetesn minden jelentkező,aki nem ér el helyezést kap 1-1 emléklapot!!!
(Micsoda főnyeremény! Micsoda luxus! 444 kredit! Egyik nap számoltam ki, hogy az kb. 4200 forintnak felel meg. Honnan van ez a kreditmennyiség? Papa-mama tudja, hogy majdnem ötezer forintot dob ki a lányuk az ablakon egy idióta és értelmetlen “verseny” miatt? Szerintem nem… És furdal a kíváncsiság, hogy mire jó 444 kredit? Meg lehet vele venni a GPortált? Vagy lehet belőle venni 5000 mega tárhelyet a képeknek? Gyengébbek kedvéért: ennyi tárhelyet egy átlag GPortál szerkesztő az egész élete alatt se tudna betölteni. A dizájncsomag egy iszonyat értékes “ajándék” lehet. Az 5 évnyi hírdetés pedig igazán kecsegtető, lévén egy átlag GPortálos oldal 2 év után már bőven halott vagy gazdát cserélt. Az emléklap meg a legkevesebb azoknak, akik részt vesznek egy ilyen orbitálisan fájdalmas megmérettetésen.)

A jelentkezsi határidő: 2008.05.17. [lehet hogy kicsit késő, de sok jelentkezőt szeretnék!!^^] (Hát végülis sok hülye van…)
[HA MINDENT ELOLVASTÁL, ITT JELENTKEZZ!] —>lezárva

Eddig tartott maga a versenyfelhívás.
Érdekességképpen mellékelek még két apróságot az oldalról.
Az egyik az az oldal hivatalos Nyilatkozata:

NYILATKOZAT
Az oldal nem áll kapcsoltban az anime készítőivel, sem azok hozzátartozóival.Ez csak egy rajongói oldal, ahonnan ha van rá mód, ne lopj, hanem írj nekem, és kérd el!Ha ezt teszed, 110%, hogy megkapod!

(Valami ilyesmire akartam utalni a múltkori GPortálos írásomban… Lopott cuccokat minek elkérni, ha amúgyis odaadják? Egyébként ki az a szerencsétlen, aki szerint egy GPortálos fansite szerkesztője kapcsolatban áll egy anime készítőivel vagy azok hozzátartozóival?!)

A másik pedig egy aktuális kivonat a chatboxból, mint afféle életkép, immáron komment nélkül: *köhög*

13 jún 08, 22:11

Mimi: ostoba…

13 jún 08, 13:55

Kimiko: Zsófi te aztán nagyon figyelhettél…már egy csomó ideje ki van írva h nem lesz szavazás…

13 jún 08, 13:38

MILANboy: nem lesz szavazás, már volt de egy hülye szorakozott és ígu 15. én lesz az eredményhírdetés

13 jún 08, 09:11

Zsófi: Könyörgöm valaki mondja meg, hogy ha szavazásos lesz a verseny, AKKOR HOL A GECIBE VAN A SZAVAZÁSOS TÁBLA???

11 jún 08, 19:10

LIlly: Mikör van eredményhirdetés? Vagy csak én vok. vak hogy nem látom/találom?

11 jún 08, 16:33

nem látni a szövegetXD


Műveletek

Information

13 hozzászólás

2 07 2008
Sunyi Nyufi

Hát ez lol😀 Mondjuk a Gportálról alapvetően megvan a véleményem, bár anno én is voltam “társ szerki” vagy mi a halál egy ilyen oldalon, szerencsére azóta már kinőttem😛 Amúgy meg nem tudom ki készíti ezt az oldalt, de az tuti, hogy rendesen megerőszakolta a magyar nyelvet nem is egyszer…

5 07 2008
Rev

Megerőszakolta? Ugyan, mi baj lenne a szerki, oldi, szavi, leden, nadon szavakkal? Csak az, hogy teljesen idióták? ^^

5 07 2008
Sunyi Nyufi

Az, hogy nem magyar szavak😀 és bénán hangzanak, és szerintem ráférne egy kis szókincsbővítés az illetőre😀

6 07 2008
darkerboy

Bakkermen. Ezt nem hiszem el! Fogadjunk ha kapnánk képet a portál “üzemeltetőjéről”, akkor az 145301%, hogy egy kis (talán emos) leány lenne.🙂
Ilyen szavakat te jóisten… amikor elolvastam, akkor kellett egy kis idő mire felfogtam, hogy mit is akar kinyögni. Ez kb olyan volt, mint amikor Kiss Ádám(standup comedy-s srác) mesélt egy történetet, hogy aszongya:
“Szembejött velem egy csaj, megállt és azt kérdezte…
– Szia Ádi! Mi a vélcsid az új napszemcsimről?
Ekkor minden erőm összeszedtem, és azt mondtam:
-Szarcsi! Foscsi!
xD”

Ui.: Jó a blogod, tetszetős!🙂

10 07 2008
shakugan12

OMG egyetértek veled🙂
Én már nem is szoktam GP-s oldalakon császkálni, pont ezért.Sok hülye, elkényeztetett picsa szerkeszt oldalt, akikkel beszélni sem lehet.Például, ha nem tetszik az oldalon a dizájn, akkor a tiéd lehet akármilyen szuper,már szar.Én ezen régebben röhögtem, már nem is méltatom erre őket😀

11 07 2008
Nova

Helló! Hát ez kész…xDDDD Amúgy ezek a GP-s versenyek (97%, ahogy elnézem) nagyon szánalmasak… Wáhh.. Nekem ugyan van GP-s oldalam, több is, már gondolkoztam, hogy valamelyikből HTML-t csinálok, kipróbáltam a táblázatos dizájnt, nem is nehéz, és tetszik, lehet, hogy majd egyszer eljutok odáig, hogy csinálok is egyet… Na elég a blabláimból, ez a kredites dolog nagyon piszkálja a csőrőmet. ,,Jujj, jelizz a desiNG versenyemre, 50000000 G-Kredit főnyereménnyel! Kattkattkatt!” kiver a hideg. Főleg, hogy még azt se bírják leírni, hogy design…Áhh na mind1, nem is csodálkozom ezen. Ez az írásstílus meg szánalmas. Nagybetűkkel. Szégyen, hogy nem tudják az anyanyelvüket.

27 07 2008
Nekomajin

Azta…

Hát erre kb. enyit tudok reagálni. ^^”
Mindenesetre ilyet még! Ha kérhetem. Ezen a poston még így hajnali fél ötkor is sírva tudok röhögni.😄

31 07 2008
Rev

>Nyufi
Ha nem is szókincsbővítés, de egy cuki kis helyesírási szótár ráférne a leányzóra.😀

>darkerboy
Hát most őszintén, egy fiú sose írna így.😀
Stand-up comedy-ket meg szeressük.😀
És köszi!

>shakugan12
Én még mindig jól tudok szórakozni a (szerencsés) GPortálokon.😀

>Nova
Az írásstílus valóban elég szánalmas, a HTML-hez pedig sok sikert!

>Neko
Örülök neki. :3 Jó, majd még talán lesz ilyen kommentáros cucc.😄

—————

Amúgy asszem kinyírtuk az oldalt.😄 Legalábbis már bejelentkezett felhasználóként se látok egy modult se.😀

30 08 2008
Lejza

Nemhogy kinyírtátok…megsemmisült…>_<”

Ha így haladtok 2009 végére megsemmisül a g-portal!!! (ami csak azért nem jó, mert nem lesz min röhögnöm unalmas perceimben…XD..na mindegy majd csak túlélem!)

2 07 2009
reaper_fox

Megnéztem az oldalt. Átalakult egy személyes oldallá, melynek szlogenje: “Te és én a nagyvilág ellen. De mostmár együtt.”😀 Én már találtam rosszabbat is GPortálon. Itt (a blogomon:P) megnézhetitek: http://hoshinotama.wordpress.com/2009/06/12/te-is-sello-vagy/

8 07 2009
Nitta

Úristen! Ez az oldal HOL személyes oldal? Valaki.. valaki világosítson már fel! (Úgy tűnik egész idáig tévhitben éltem a személyes oldalakkal kapcsolatban.) D:

9 07 2009
reaper_fox

Nos, ezt kb. ezt jelenti egy személyes oldal a GP-n😀

16 05 2010
esztykee

Hát ez kész.Lattól még hogy nekem is van GP-s oldalam, soha nem fogok így írni.
És remélem hogy vannak még normális “embörkék” a GPortálon…

Vélemény, hozzászólás?

