My first, awful, ugly and subbed AMV (16+)

3 07 2008

Unatkozok, és muszáj a blogomba írnom. Ezért úgy döntöttem prezentálom az olvasóknak a már nem annyira friss, és még mindig remake nélküli Lenyűgözően Noob Első AMV-met. A felhasznált anime a Higurashi No Naku Koro Ni, a zene pedig erősen metal, úgyhogy kérem, hogy a kicsik, és azok, akik nem szimpatizálnak a metal zenékkel, azok ne lépjenek beljebb.

A történet úgy volt, hogy januárban volt egy idő, mikor is nem volt netem, és szétuntam magamat, úgyhogy nekiálltam régóta érlelődő tervemnek, miszerint kipróbálom magamat AMV készítés terén. Előtte csak egy Azu.mpg fedőnevű cucc jött létre az Azumanga Web Daioh, pár saját készítésű fotó, és a Trigun – H.T. openingjének felhasználásával, de ezt vegyétek úgy, hogy meg se említettem. Szóval gyakorlatilag videószerkesztési tudás nélkül, pár nap alatt unalomból összedobtam egy AMV-t.

Pontosabb adatok:
Anime: Higurashi No Naku Koro Ni/When They Cry (WinD release, XviD kodekes AVI, 704×396, hardsubos)
Zene: Adrenaline – Dead Inside (MP3, asszem 320 kbps, FlatOut című játék OST CD-jéről)
Program (most röhögni/sírni fogtok): VirtualDub + Windows Movie Maker
Az AMV-nek pedig a She Is Dead Inside címet adtam (manapság sokan elfelejtik, hogy egy AMV-nek címet adjanak), és full Hyuuguu Renáról szól, tehát aki nem bírja Renát, az ne nézze meg. -_-

És most egy kicsit a videóról… Már régebb óta gondoltam arra, hogy szeretnék kreálni erre a zenére valamit, és a Higurashi adta magát. Így lett egy psycho Higurashi AMV, amivel már tele van a YouTube. Ja igen, a zene amiről szó van, valahol a hard rock és a death metal közelében van stílusilag, de nem death metal, mert nem hörögnek benne. Nyugalom, emészthető, olyan Maximum The Hormone-os, csak vidámság nélkül. Azért elég keményen ott van, úgyhogy lágyabb meg melodikusabb metalhoz (pl. Nightwish) szokottak se nagyon nézzék meg, mert utána elkezdik nekem itt ócsárolni. -_-

Aki beszól, hogy nem raw-okat használtam, azt ledarálom és lehúzom a vécén, mert mint említettem, nem volt netem, és unalomból álltam neki. ^^
És tudom, WMM-et nem használunk, én is szívtam vele, de ez volt fent. Nem tudok hipp-hopp Sony Vegast telepíteni, főleg ha még netem sincs, ugye? ^^
Miket basztam el:
1. Egy 2x gyorsítást, mikor Rena térdre borul. A WMM-ben nem tűnt ilyen gyorsnak, de a végleges rendert meg már nem piszkáltam.
2. Egy frame-et benne hagytam a videóban. De a WMM szerint nem kellet volna bennmaradnia, utána meg már hagytam a fenébe.
3. Timing sucks, tudom. Higgyétek el, szívtam én, főleg a gyors részeknél. Ehehe. Igen, nem vágtam olyan sokat, szal néha majd’ félperces jelenetek is vannak benne. És igen, tudom, hiába Renás AMV, szinte a képkockák 98%-át Rena foglalja el. Ez rossz. Több olyan rész kéne, amikor nem Renán van a hangsúly, mint pl. amikor elröppennek a madarak. És tudom, passzolhatnának jobban a jelenetváltások a zene üteméhez. Igen, a szemekre meg a férgekre gyúrtam nagyon.
4. Nincs a zenéhez dalszövegem, úgyhogy a saját hallásomra és angoltudásomra kellett támaszkodni, nem mintha annyira nagyot lehetett tévedni… Lipsyncet nem próbáltam nagyon, de azért akad.
5. A Credits picit egoista lett, de legalább szép részletes. (Rendes AMV-kben illik Creditset írni.)
Hát ennyi lenne. Ha meg tudod érteni, hogy ezt a videót unalomból dobtam össze WMM-mel, és érdekelne, akkor itt meg tudod nézni:

Higurashi AMV – Rena – She Is Dead Inside

És ha valaki szeretné megtekinteni jó minőségben, vagy csak az eredetin akar hibákat keresni, az letöltheti innen. Szívesen várom az építő jellegű kritikákat, n00b vagyok. :3


Műveletek

Information

6 hozzászólás

4 07 2008
luggeriano

Mentségedre mondva nem volt neted….viszont a fansubos AMV akkoris igénytelen ezen nem változtat^^

Esetleg ha megbújt egy csúnya MKVextract Gui és Virtualdubmod nevű program a gépeden v. vhol lementve, na azokkal lehet faján RAW-ositani. Feltéve ha MKV-d van…..

5 07 2008
Rev

A-a, hardsubos AVI, esetleg croppolni lehetne, ha a SUPER nem errorozna vele.
De semmi vágástechnikai tanács?!😛

14 10 2008
Rev

Mindenesetre ez a cucc szerzett nekem egy holland fangörlt. :3

15 10 2008
luggeriano

AMW-s mooi meijse -t?😀

15 10 2008
Shakugan

Shion-t^^

16 11 2009
Pötty

Mit ne mondjak…..Látszik hogy n00b vagy xD Bocsíí!
Annyi a tanács hogy ha gyors a zene legyen pörgős…ne olyan hogy az ember elalszik rajta…
Bocsi hogy ha durva lett, de én is ugyan ezt várom el magamtól…és ha nem tetszik az AMV amit csináltam akkor nem érdekel hogy Pl.: 2 hetet dolgoztam vele, Törlöm!
De n00b-hoz képest elég jó lett! Grat. Revcíí!^^ xD

Vélemény, hozzászólás?

