Ne haragudjatok rám, de megteszem

3 07 2008

Alapvetően nem vagyok fogékony a legtöbb mainstream divatra, mémre, jelenségre, kopipasztára (ezt a szót is csak nemrég tanultam, thx to blogos kollégák), de néha egyszerűen megfognak az egyedi(?) ötletek. És ilyenkor úgy érzem, hagynom kell magamat sodortatni az árral. Így szeretnék elnézést kérni mindenkitől, de a WP-s anime blogoszféra nyomán kitöltöm (SZERK.: kitöltöttem) ezt a kis kérdőívszerűséget, mely az utóbbi időben terjedt el Junchiéknál. Így talán jobban megismerhetitek az embert otakut a blog mögött, Rev-sant. De minimum egy pár mosolyt indítványozni fog. Nos hát…

Nagy kopipaszta önértékelő kérdőív, kitöltve by Rev

> Hány óra?
11:17 (de mire megválaszolom az összes kérdést, már biztosan több lesz)
> Teljes neved?
Le van írva a Rólam részben… D****** László, barátoknak Revci.
> Szülinapod?
Aug. 16, ami azért jó, mert aug. 8 meg a névnapom, és 8+8=16… Bocsi emberek. Fárasztó tudok lenni.
> Korod?
20 (még), anyám szerint vén ló vagyok, szerintem meg a kor nem számít. Ugye, Fate-chan? ^_^
> Milyen színű nadrágot viselsz?
Most mit hivataloskodunk? Sötétkék gatyát. Bár ebben talán inkább aludni kéne… *tré disznó*
> Milyen zenét hallgatsz most?
Most épp semmit, de ha hallgatnék, akkor vagy Maximum The Hormone lenne, vagy valami electro/trance.
> Keresztben van a lábad?
Számítógépnél ülve?! Nem. Szoktam keresztbe tenni (pölö animenézésnél), de annyira deformáltan, hogy azt inkább “támasztom egyik lábamat a másikkal” póznak nevezném.
> Mit ettél utoljára?
Lássuk csak… Párizsis zsömlét, mint Rex!
> Ha kréta lennél milyen szín lennél?
Átlátszó vazze. Nem szeretem a feltűnést. De egyébként ki az a szellemileg ápdétre szoruló agysérült IQ-betyár, akinek ez a kérdés eszébe jut? Ki a halál akar kréta lenni, hogy elkopjon?
> Milyen az időjárás?
Tőlem 2 méterre az ablakban 29 °C fok van, odakint szépen süt a nap, magas az UV-B index, tombol a nyár. Utálom a meleget.
> Utolsó ember akivel telefonon beszéltél?
Alapvetően nekem is anyám lenne. De most speciel egy MSN-es pajtás, akivel pár napja összefutottunk, és a kretén most Olaszban nyaral. (Bárcsak azt írhatnám, hogy a barátnőm volt az utolsó ember, akivel telefonon beszéltem. *sóhajt* )
> Első dolog amit megnézel az ellenkező nemű embereken?
Most a l…lányokról van szó…? Az arc. Aztán mellek, fenék vagy kezek, nemtom, random. A 2D-s csajok esetén legalább nem szégyellem magamat. Jóvanna… orz
> Mit gondolsz arról az emberről aki ezt küldte neked?
Nem küldte nekem senki, de a többi otaku kolléga/kollegina, akik ezt már kitöltötték, mind tök rendes és szeretnivaló és intelligens és humoros személyek. Ők a magyar animés blogoszférát hajtó dízelmotorok.
> Mit érzel most?
Azt, hogy iszonyat le fogom égetni magam az otaku kollégák és kolleginák előtt, és egy lúzer vagyok.😀
> Kedvenc üditőd?
Coca-Cola Classic/Kino/Vanilla, 7 Up, Fanta Narancs/Görögdinnye, jaffa szörp, gyümölcslevek. A tejeskávét is szeretem, de az nem üdítő.
> Kedvenc alkoholos italod?
Konyakmeggy! Ja, az nem ital… Akkor konyak! Mert az van a konyakmeggyben. Meg a rum! (Sorry skacok, de /me antialkesz, csak ünnepekkor iszok egy keveset. És büszkén vállalom, eddig még nem b*sztam be!)
> Kedvenc hónap?
Nem lehetne inkább “Kedvenc nekomimi?” a kérdés? Plíííz? Animékből talán Mew Ichigo, de mivel a legtöbb nekomimi nem szerepel animében, és így nevük sincs, így nem tudom… Én mindegyiket szeretem!
> Kedvenc kaja?
Brassói aprópecsenye, kapros-túrós lepény, meggyes lepény, gyümölcslevesek, rántotthús, pizza… SÜLTKRUMPLI! Meg gyümölcsöket is szoktam enni, mint valami állat.
> Utolsó film amit láttál?
*recalling memory files* *operation failed* Jaj haggyatokmá’…
> Kedvenc napod az évben?
Bármelyik, amelyiken ehetek sültkrumplit, nincs melegem, ÉS nézhetek kellő mennyiségű animét. Egyébiránt hülye kérdés.
> El mersz valakit hívni randira?
Szórakoztok?! Alapvetően két ok miatt nem: 1) lack of willpower, és 2) lack of suitable subject.
> Hány kulcsod van?
3 db. Egy lakáskulcs, egy másik lakáskulcs (lévén két zár van a bejárati ajtónkon), és egy kulcs a szívemhez~ *this was extremely gaey*
> Milyen kulcstartód van?
“sima fémkarika” by Blackie. Én olyan barbárias vadállat vagyok, hogy ez dunsztig elég. Nem valami esztétikus, but who cares…? :3
> Kedvenc évszak?
Ősz? Vagy tavasz, nem tudok dönteni. Mindegy, mindkettő szép.
> Ölelés vagy csók?
Ölelés. (Hmmm. Hasonlóságot vélek felfedezni köztem és az otaku kollégák között… Ez megérne egy alaposabb vizsgálatot… Hmm… *állát dörzsölgeti* Borostás vok… -_- )
> Csokoládé vagy vanília?
Vanília. Komolyan hasonlítok Blackie-re…O_o
> Tetkók:
Le a testmodifikációkkal. Na jó, csak a piercinggel. Ettől függetlenül nincs, és nem is akarok. Hogy nézne már ki az?
> Voltál már szerelmes?
Fogjuk rá. Egyszer plátóian, egyszer pedig inkább erős aggódásként/törődési vágyként manifesztálódva, de végülis igen, szerelemnek is lehet mondani. Tök jó érzés. És tök gáz érzés, ha épp nincs.
> Volt már autó baleseted?
Van autóm?
> Volt már csonttörésed?
Emlékeim szerint nem. Szerencsére. Persze ebben az is közrejátszik, hogy antiszoc lévén nem veszek részt minden nyaktörő baromságban…
> Coca-Cola?
Már írtam, hogy az egyik kedvencem. Tudom, nem adok az egészségemre. Na és? A lustaság már így is fél egészség!
> Sör vagy bor?
Megaszontam, hogy nem vagyok piás. De asszem bor, az úgyis szőlőből készül, nem gabonafélékből.
> A pohár félig tele van vagy üres?
Jaffa szörp van benne? Akkor jó. Egyébként félig üres. Jaj, ezek a pszichológiai kérdések…
> Kedvenc fehérnemű színed?
Fehér-rózsaszín csíkos pantsu!😄 Na jó, komolyra fordítva… Fekete. (Bocsi Blackie…😀 ) De a hófehér is jó. (Írkálok én itt össze-vissza, minden fehérneműfajtáról megvan a véleményem, de bezzeg eddig csak kirakatokban, próbababákon volt alkalmam ilyesmiket látni. *sötét felhő a feje fölött* )
> Cipő méret?
Még jó, hogy csak a cipőméretre kérdez. Az 44. Elvileg nem kéne ekkora, de elég széles a lábfejem.
> Kedvenc szám?
A hármas. Amúgy sok szám van, ami tetszik, mindig hallgatom egyiket-másikat.
> Kedvenc zenei műfaj?
Sok mindent meghallgatok, de a kedvencek az electro, rave, trance, hard rock, metal, j-pop, j-rock (nem visual kei).
> Beszélgetés téma amit utálsz?
Sok van. 1) “Éretlen vagy, pedig már 20 éves elmúltál!”, 2) “Az anime dedós.”, 3) “Van barátnőd?”, és nem, ezt fiúk szokták kérdezni, nem lányok. *kezet fog Luggival és Blackie-vel*
> Disney vagy Warner?
Szakadjatok már meg, GONZO, Gainax, BONES az isteni hármas! Én nem nézni amerikai kommersz gyermekmesék. Én nézni japán animu. De ha vissza kell emlékeznem kicsiny pisis korszakomra (bizonyos értelemben azóta se nőttem fel), akkor egyértelműen Warner. A Disney lányos. És a Cartoon Network-ön amúgy is Warner sorozatok mentek. A Disney az a mozik részére kreál egész estés rajzfilmeket.
> Rossz tulajdonság?
Lusta, antiszociális, kocka, visszafogott, magának való, szűkszavú, és még hozzátenném, hogy pesszimista és furcsa is, mert vannak furcsa szokásaim. Ja és persze az otakuság. Már tényleg kezd égni a pofám Blackie előtt… Jó tulajdonságokra mér’ nem kérdeznek rá…? T_T
> Kedvenc szín?
Sötétkék, ciánkék, zöld, narancssárga, citromsárga, metálszürke, és ha a fekete is szín, akkor a fekete.
> Hogy látod magad a jövőben?
*gondolkozik* Erről nem szeretnék nyilatkozni. Kérem, kapcsolja ki a kamerát.
> Kitől kaptad ezt az e-mailt?
“Másoltam luggi blogjából, aki meg Jaaku blogjából másolta. bizonyára valaki meg pont most másolja rólam.” – írta Blackie. Én pedig tőle másoltam. Igazad volt. ^_^” *köhécsel* De meg kell hagyni, Blackie és én hasonlítunk.
> Melyik barátod lakik a legmesszebb?
…hála az MSN-nek, elég messze la… *sistergés* …csak velük nem találkozok élőb… *sistergés* …finiáljuk előbb a “barát” fogalmát… *sistergés* …ha a volt úgymond szerelmem is számít, akivel távkap… *sistergés* …nem, csak fiúk lehetnek, akkor… *sistergés* …alapvetően Budapest, de ha lányokra is lehet alkalmazni a “barát” jelzőt (igen, az illető nem barátnő, hanem egy barát nője, értitek), akkor Őrbottyán (Pest megye)…
> Különleges barátok?
A jobb kezes poén már tényleg nem poén… Úgyhogy Kagemaru, a számítógépem.❤
> Legnagyobb csalódás?
Amikor kiderült, hogy a Mikulás helyett anyám tette a mikuláscsokikat a csizmámba. Meg az, hogy eltüntették usteamről a lolicon mangákat. ._.
> Mi az a tulajdonság, amit eltörölnél a Földről?
Hatalomvágy, egoizmus, férfigyűlölet, vérszomj, környezet és élővilág szennyezése/pusztítása, előítéletesség az otakuk ellen, előítéletesség az animék iránt, homosze… na jó azt nem, depresszióra hajlamosság, egy pár pszichológiai problémára való hajlamosság, a saját önértékelési hiányom, stb. Persze én is világbékét szeretnék, meg stuff. De az is elég, ha a számomra fontos emberek boldogok. Duh.

Ez hosszú volt. Köszönöm a figyelmet, bocsánat a kopipasztáért, bocsánat a Blackie-másolásért, és bocsánat az általános retardáltságomért.😀 Ha néhol belegabalyodtatok a fogalmazási stílusomba, akkor is sorry. Remélem nem volt unalmas, és élveztétek. További kellemes napot, kedves barátaim!


Műveletek

Information

13 hozzászólás

3 07 2008
Velho

Jóvanakkor, nemcsak én vagyok antiszociális😀

3 07 2008
black87

Kérlek küld el életrajzodat!
A jelige: Teljesmunkaidős klón😀

Nincs abban semmi furcsa, hogy más is antiszociális kocka aki fekete fehérnemüket kedvel vaníliával egy sima fémkarikán.😄

3 07 2008
Rev

>Velho
Üdv a klubban nekem.😀

>Blackie
Megijesztesz az ilyesmikkel!O_o És komolyan nem direkt hasonlítok rád, nem tekintelek senseinek vagy ilyesmi! A vanília a legjobb!
Egyébként a fehérnemű fémkarikán nem jó, akkor már legyen valami nagyobbacska lolin vagy mittudomén.

3 07 2008
Junchidono

Hát, eddig ez volt az összes körlevél közül az, amelyiken a legtöbbet óbégattam xDDDDDDDDDD Írhatnál gyakrabban is bejegyzéseket😛

A csúcs persze ez volt:
> Cipő méret?
Még jó, hogy csak a cipőméretre kérdez” – *ded* xD

3 07 2008
Rev

Ezt bóknak veszem.😄
Amúgy no ihlet, csak random hülyeségek sajna. *sad*
És cipőméretes dologhoz, nem, nincs kisebbségi komplexusom! :DD

4 07 2008
terika

😀 ájem ő kopipaszta…
Kész vagy Rev….attól, mert azt mondod, h anitszoc vagy még nem biztos, hogy az vagy…vagy mi van már….😛

4 07 2008
jaaku

Tök lol, hogy vmi kurva akit évek óta nem láttam elküld nekem iwiwen valamit, és ez lesz belőle.

Ez az igazi pillangó hatás.😀

5 07 2008
Rev

>Terika
Te nem ismersz engem.😀

>Jaaku
Köszönet a leányzónak.😄

14 07 2008
black87

>Jaaku
Azt hiszem ennél szebb Káosz-elméletet még nem is hallottam ennél.😄

10 08 2008
Adliz

Igazán érdekes olvasmány volt, kacagtam is rajta bőven – azt hiszem a szomszéd szobában lévők bolondnak tartanak ezekután. xD Mellesleg eddig egy ilyen kérdőív ‘izét’ sem olvastam el senkiről, mert nem találtam izgalmasnak, de a Tied, vagyis a válaszaid vittek magukkal, vagy mi xD

12 08 2008
Ada-chan

Azt hiszem, én is ellopom ezt a kérdőívet… Szar, baromság, de meghozta a kedvem az, amit te írtál bele…😀

22 02 2009
himitsuno

😄 ez nagy😄 de régen nem nevettem ilyen jót.
*-* több kérdőívet is kitölthetnél *-*

amúgy remélem nem baj ha én is “eltulajdonítom” a kérdőívet ^_^””

22 02 2009
Pötty

Izééé…Az egoizmus, és a férfigyűlölet maradhatna!! De a nőgyűlölet meg menjen!! Az nem szép dolog!! xD Sokat köszönhettek nekünk nőknek! T_T!
Nem, xD Ez tetszett!! Az anime előítéletekkel is egyetértek!!

Vélemény, hozzászólás?

