Kis éji zene… Nem, mégse, közönségkutatás

17 10 2008

Egy kicsit belassult a blog az utóbbi időben (a statisztikáink is romlanak FYI), mostanság nem igazán van kedvem hosszabb posztot írni, főleg nem hétköznap. Ja, Thrazzon meg sokat tanul. Viszont úgy gondoltam megszólítom a látogatóközönségünket. A Thrazzon elbírálását kérő bejegyzést leszámítva eddig még nem volt ilyen, és az is szükségből volt. Nah szóval, kedves olvasó, olvass tovább (míly kacifántos szófordulat), és még talán lendíthetsz is valamit a kedvünkön. :3

iseeapedo

Tehát arról lenne szó, hogy kíváncsi vagyok a közönségre, illetve a véleményükre. Tudjátok, feedback, vagy mi a fene. (De ne negatív feedback legyen, mert az köztudottan lekorlátozza az adott folyamatot, pl. fűtést vagy keringetést. De hagyjuk a technikát…)

Ezúton szeretném megkérni blogunk többé-kevésbé rendszeres olvasóit ( = min. 2 látogatás), hogy írják meg, mit gondolnak a Revoblogról, rólunk, a stílusunkról, a témáinkról, a motivációnkról. (Esetleg a dizájnról.) Hogy miért tetszik nekik a Revoblog (vagy épp miért nem, LOL), mi tetszik benne a legjobban, miben lehetne jobb. Mit kéne mellőzni, és miből kéne több? Szerk.: Igen, és azt is, hogy hogyan találtak rá a blogra. Meg hogy hisznek-e a földönkívüliekben.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy az olvasók akaratára szeretnénk bízni, hogy nézzen ki/mi legyen a blogon, ezt továbbra is mi fogjuk eldönteni, csak szeretnénk konstruktív kritikát kapni, meg érdekel minket, mit lehet annyira rágcsálni ezen a vacakon.😄 A stílusunkról pedig különösen érdekelnek a kritikák.

Aki alapvetőe csak olvasni szokott, kommentelni nem, azt is megkérném, hogy könyiii, a mi kedvünkért fedje fel inkognitóját, és dícsérjen/szapuljon/barkochbázzon velünk! :3

whoa
(Egy teljesen random 4chan képet akartam beszúrni, aztán végülis eltekintettem az ecchi motivator és brainfuck képektől, úgyhogy most meg kell elégednetek ezzel…)

Egyébként amint láthatjátok, kicsit átpofoztam a blog oldalát, most már látszik a két szerző, meg kicsit átvariáltam a kategóriákat. Plusz van egy spamcounterünk is. Valamikor a közeljövőben lesznek kontaktformjaink is (azaz írhatsz nekünk személyre szólóan, amit mi emilben megkapunk), meg már le kéne cserélnem a bannert valami szép új őszi-téli változatra, csak marha lusta vagyok egy picit is grafikát szerkesztgetni.^^’ Thrazzon a jövőben is írni fog, majd igyekszem rugdosni, bár ahogy elnézem, ő is rákattant most a yaoifangörl témára. Itt emelném ki, hogy alapvetően nem ez a netes nickje, tehát ne szokjatok hozzá annyira. ^^

És hogy kipróbáljam az új, beépített szavazás funkciót is (amúgy is terveztem már a használatát), íme egy minikérdőív nektek;
(Igen, válaszoljatok, plz… DE CSAK HA RENDSZERES OLVASÓ VAGY!)

Köszönjük a figyelmet! Nyomás kommentelni.

P.S.:
AKI FELIDÉZI A LEGTÖBB REVOBLOG TAGLINE-T (ALCÍMET) ÚGY KÖRÜLBELÜL, AZ KAP JUTALOMCSOKIT!😀


Műveletek

Information

18 hozzászólás

17 10 2008
Sunyi Nyufi

No Mozart? D:

17 10 2008
Niki

Akkor most egy gyors komment erejéig kijövök az inkognitómból, ha már ilyen szépen kértek … Szerintem a stílus nagyon rendben van, a szándék világos, bár néha olyan érzésem van, hogy szélmalomharcot vívsz. A dizájn egyszerű, de ez nem baj, nem vonja el a figyelmet a sok szín és kép meg miegymás a mondanivalóról, ugyanakkor nem egy összecsapott dolog, úgyhogy ezen szerintem felesleges lenne többet görcsölni. Egyébként totál véletlenül találtam rá az oldalra, mikor is éppen a yaoi-ról kerestem valami infót és itt találtam magam🙂 akkor rendesen itt is ragadtam vagy 2 órára, majd bepakoltam a kincset a könyvjelzőimhez, hogy majd még visszavezessen. Vezet is, kb. minden nap😀 Szóval megszerettem itt, értelmes témák, aktuális problémák, jó társaság amiből az egész összeáll. Hogy miben lehetne még jobb, azt nem tudom, nekem pont így jó🙂 és remélem még sokáig az is lesz. És még macsek is van a láthatáron, más már nem is kell!

17 10 2008
Shakugan

Én szeretem a blogot, teljesen egyetértek vele.Igazából szerintem a szélmalomharc a “Hogyan alkossunk populáris animét ma?” és ami még kicsit gyengébb volt az átlagnál, az a “Yatsu-s” bejegyzés, mert nem tudott újat mutatni nekünk a csaj, valami hasonlót, de szokatlanabbat is választhattál volna, mint pl a privi picsás blogon😀
A földönkívüliekben a szemöldökcsontos storytok után hiszek😄

17 10 2008
Velho

You fail

:3

18 10 2008
terika

Kérdés: Neked Rev ennyire fontos a statisztikai adat-látogatottságot illetően?
Blog: egyszer volt, hol nem volt, találtam egy RevBlogot…érdekeseket olvasgattam benne, találtam egy-két kommentre éhes témát is, egyszer tetszettek, másszor nem, de lényegében elvagyok én itten. Az egyetértés sosem volt 100%-os, de nem is szeretném, ha unalmas, egyforma véleményen lennénk. A dizájn nekem elég fehér, bár ettől nem rossz.
Máskor legyen zene is…egyéb klasszikusok közül. ^^

18 10 2008
Kayama

Szeressük a Revóblogot. Ha ezt folytatjátok amit eddig, szerintem akkor sem lőttök nagyon mellé, ha meg még jobban igyekeztek, akkor biztos a további siker is.
A yaoifanok mellett esetleg másokat is lehetne provokálni. Így sokan kimaradnak.😀

18 10 2008
luggeriano

I SEE NICE TSUNDERE LOLI ON DA PICTURE: YOU WILL BE AS SOON AS POSSIBLE RAPED !!!

Greets,

Pedobear :33

18 10 2008
Yaneow

Csak egy rövidet kommentelnék,ha nem gond.Nagyon szeretem a blogot,mert komolyan mondom,a bejegyzések olvasása jókedvre derít és szórakoztat=D
A stílusotok nagyon szórakoztató.Némely postot a barátoknak is belinkeltem,hadd nevessenek ők is.

Szóval jó a blog.Nagyon is.

18 10 2008
sjonna

Szeretem a blogot, tudom hogy nem csak erről szól, de ugye a saját dolgaimat írom le, szóval lehet itt jókat röhögni, azon kívül pl. a yaoi-s postomhoz is innen jött annó az ihlet.

18 10 2008
carnelian

LOL, olvasók/kommentelők véleményét kérjük, ez rulez ötlet! Na komolyan.
Jó az oldal. Nekem tetszik. Tesómnak, egy barátnőmnek is tetszik. Jókat írtok. Néha még linkelünk is rólatok a mi oldalunkra. Na jó eddig csak a Troll Kézikönyvet, azt meg elvileg nem ti írtátok, de hát… azért jó volt ám anno a yaoi brainstorming. Nagyokat derültünk rajta, conon felidézgettük.:D A stílus is jó, sokat kuncogtam a GPortál-elemző bejegyzésnél.
EVERYTHING IS GOOOOOOOOOD.~

18 10 2008
shearer

Hiszek a földönkívüliekben. ;]

19 10 2008
nihilus

A Revoblog az egyik kedvencem a WP-s blogok közül, mindig jókat derülök a stílusodon, és a perfekt témaválasztásaidon, nem mellesleg megkapom a daily flame-ellátásomat is. Thrazzon is tehetséges kollegának tűnik, csak nyert vele a blog. Keep it up, bitch!😀 A dizájn good, én is ezt használom, freshy theme rulez!
(BTW, csak én vagyok 14 és 18 év közötti fiú? Ejj-ejj.)

19 10 2008
SlyZero

Eh, nem az a kép rohad a mangazinos aláírásomban már egy fél éve?

20 10 2008
benyoboy

Ez a blog istencsászárkirályság. Igazából nem nagy érdem ilyet hallani tőlem, mert mindenre ezt mondom, de most komolyan: én szinte minden posztot elolvastam, mégha csak késöbb is kezdtem olvasni meg blogolni. És élveztem.

20 10 2008
Lyobag

Alkalmi látogató lennék, összesen ha 2-3x hozzászóltam a témákhoz. Az idetalálásban öreg barátunk, a Google segített (nem is tudom mit kerestem, tán bombakészítés házilag vagy valami hasonló témát😀 ). Azóta rendszeresen visszajárok olvasni (havi 2-3 alkalom, már ha ez mondható rendszeresnek). Ami nagyon megtetszett, a nyílt kritika a yaoifangirl-ök iránt, amit ők rosszul értelmeztek, a válaszaikon meg jókat nevettem. (Vajon tudják ezt: a yaoi szó a “Yama nashi, Ochi nashi, Imi nashi” kifejezésből származik, melynek jelentése “Se tetőpont, se lényeg, se értelem” ???)
Összességében tetszik a blog. Pláne az emberi hülyeség ellen kikelő írások, bár ebben a világban lassan nem az értelem a példa.😦

21 10 2008
Junchidono

9,5/10 ^^; I lol’d, kolléga😀

21 10 2008
Zaizen Jotaro

Fogjuk rá, hogy rendszeresen olvaslak. Kritikának talán annyit, hogy a témáid rendszerint nem apellálnak nekem (túl sok yaoi-bashing), és a stílusod, bár kiemelkedővé tesz a tucatblogok közül, szerintem nem elég kiforrott még
(túl kevés humor, a nyelvi bravúrosság hiánya).
Pozitívumként könyvelem el, hogy nem összecsapott, hanem megszerkesztett és átgondolt bejegyzés mindegyik, valamint a vélemények korrektek.

Megosztanám veled a saját írási elveim, hogy lásd én mihez tartom magam, ill. mire törekszem az írásnál:

1. Az íráshoz stílusra, egyéniségre és ötletekre van szükség. Szerencsére a stílus begyakorolható, az egyéniség fejleszthető, és ötleteket lophatsz szerte a neten, így ez csak az igénytelen bloggereknél problémás.

2. Ha azon kapod magad, hogy valami bevett minta szerint írsz, egy már kivesézett témáról, akkor baj van. Ha mindenképpen egy elcsépelt témát szeretnél tárgyalni, akkor tegyél bele egy csavart, válts nézőpontot, keress új kérdéseket.

3. A humor eszköz és cél egyben. A Gúny, a szarkazmus, az irónia (az elgondolkoztató fajta) esetleg az abszurditásba hajló paródia hatékonyabb a puszta véleménymondásnál.

4. Ha az igazság unalmas, hazudj. (De nagyvonalúan és viccesen hazudj ám!)

5. A vita a siker jele.

1 11 2008
Atrix

Így jó ahogy van. Good job!😀

Vélemény, hozzászólás?

