SS – Seven Sinz – 7 Seekrets

16 11 2008

Nos hát engemet Terika felkért egy ilyen SS applikáció kitöltésére, és mivel Terika olyan aranyos meg minden, ezért nagy nehezen végre elkészítettem eztet. A csúszásért mindenesetre bocsánat. Tehát akkor olvassatok tovább, botrányos és hihetetlen dolgokat írok meg magamról, amik olvasása után nem leszek ugyanaz a Revci a fejetekben. Gondoltam egyet, és a hét főbűn tematikájában kezdtem el nyilatkozni… Ha már eccer Seven Secrets, akkor legyen kövér, nemde?

7_seekrets_logo

(Nolám, még a kreativitásomat is sikerült megmozgatni… :D)

SS-re feljogosító infóim

1. Lustaság
Messze földön hírhedt a lustaságom. Nem szeretek sokat aludni, de van, hogy 11-ig összejön hétvégén. És akkor ez még csak az alvás-téma.

2. Kapzsiság
Nos, bevallom néha kapzsiskodok, például ha kapok csokit névnapra vagy ilyesmik, azt nem szívesen kínálom körbe. Egy önző féreg vagyok! De hát ha szeretem a csokikat. Na nem Gombóc Artúr szinten, de szeretem.

3. Falánkság
Egyszer kíváncsiságból héjastól ettem kiwit. Meg akart a halál hámozni (lásd Lustaság), ezért megmostam, és hajrá. Tulajdonképpen olyan, mintha keményebb papírt rágnál, ilyen érzés, hogy *hrsss* *hrsss*, vagy valami hasonló. Igaz, sose ettem még papírt, de így tudnám körülírni. Mindenesetre érdekes volt.
(Említhetném azt, hogy kicsi koromban bekanalaztam egy pár kanál sót, mert azt hittem cukor, végülis mindkettő fehér, aztán jött a rókamóka, de ez naggyon gáz lenne. Kicsi, buta és naív voltam…)

4. Büszkeség
Az érettségi vizsgán elért teljesítményért szóbeli (tantestületi) dícséretben részesültem a végzősök előtt egy másik osztálytárssal egyetemben. Egyébként középszintű érettségim volt, 4-esekkel és 5-ösökkel, de úgy látszik, ez már kiemelkedő volt. Persze ez jót tett az egómnak. Az ECDL viszont nem lett meg a 4-es infóval. A vicces pedig az, hogy nem is tanultam sokat az érettségire…

5. Harag
Alapvetően békés vagyok, sőt, kerülöm a legkisebb konfliktusokat is, ha tehetem, de párszor én is beszólok olyannak, akinek nagyobb arca van, mint nekem (gyakorlatilag mindenkinek), főleg ha magától elszállt, szőkített diszkópatkány. Ezért egyszer már osztálytársamnak sikerült engem egész közelről megfenyegetnie, hogy elvágja a torkomat (azaz megkésel), ha mégegyszer az anyját emlegetem. Mit tagadjam, egy kicsit fostam.

6. Irigység
Bizony, szoktam irigykedni is. Ez általában vagy az olyan emberek miatt van, akiken (akik körül) jól látszik, hogy nincsenek pénzügyi gondjaik, és megvan nekik minden, amit kívánnak, vagy az olyan hímek miatt, akik mellett ott feszít a barátnőjük, és nyíltan >smárolnak< AZON A KURVA BKV-BUSZON! Mert “nem bírnák ki otthonig”, és nincsenek tekintettel a többi emberre.
Irigységem egy durva manifesztációja volt, mikor – ha jól emlékszem – 7. osztályban találtam a padomban egy Texas Instruments tudományos számológépet, amit elraktam, és másnap, mikor a tulaja kereste, azt hazudtam, hogy nem láttam. Igen, tulajdonképpen elloptam. Azt gondoltam, hogy “bocs, ha ennyire nem vigyáztál rá, akkor majd én”, és lássatok csodát, azóta is megvan nekem ez a számológép, és működik. Középiskolás évek alatt jól szolgálta a puskázást is. Ráadásul bő 7 éve nem kellett benne elemet cserélni!

7. Bujaság
LOL? Igaz, /me szereti a hentai játékokat, ha angol nyelvűek. Mondhatni gyűjtöm is az openingjeiket.
De ami még idevág; ő az én saját, különbejáratú (nem úgy értettem), holland fangörlöm, a.k.a. Shion:

102308130703_f

Nos, a törzsi hagyomány szerint ki kell jelölnöm 7 db másik személyt. Mindenfajta racionális szemponttól eltekintve, én a következő személyekre gondoltam:

1. – Blackie – Informatikus😀 SS
2. – Junchi – Bleachfan SS
3. – Nihilus – 4chan SS
4. – Nyufi – Audiofil SS
5. – Mad Fist – Hentai SS
6. – Chris – Troll SS
7. – Zaizen – Irónia SS (No meg érdekes lenne már pár személyes jellegű dolog. :3 )

Bocsi mindenkitől, de a gesztust értékeljétek.😀

Ez voltam én, most pedig jöhetnek a rosszalló kommentek! ._.


Műveletek

Information

11 hozzászólás

16 11 2008
traumus

Me too szeretni hentai gémek😀.
Amúgy a kiwi nem olyan szar héjastól, pl. a banán sokkal szarabb xD.

16 11 2008
Hetton

vagy a dió🙂

16 11 2008
benyoboy

1&5 rám is igaz.😛
Érdekes volt olvasni.

16 11 2008
Junchidono

Hmm… Ha már felkértél, nincs mit tenni🙂 Össze is nyögöm menten a saját SS posztomat ^^

16 11 2008
Sunyi Nyufi

Seven Sinz lol😀 Jó van, majd én is írok, csak… szűkíteni kell a rólam nem tudott dolgokat 7re😄

17 11 2008
black87

Metal SS?😀 lol
nah majd heggesztek valamit

17 11 2008
siklara

6 – a békávé smárolást de utálom én is😄
A minap a metróban láttam egy elég érdekes pózban egymáson ücsörgő párocskát, akik a bazi tömeg ellenére se nagyon zavartatták magukat. Néha elgondolkozom, vajon ha beállnék melléjük és mereven bámulnám őket, mit reagálnának… Végülis erre vágynak, nem? lol.

Aranyos a holland fangirlöd.😀

17 11 2008
Mielőtt kiteregetném a szennyest… « Zaizen Jotaro Blogja.

[…] Zaizen Jotaro on november 17, 2008 A minap kaptam egy felkérést (Seven Secrets, egy újabb trend a blogoszférában), és minthogy kb. négy hónapja nem írtam […]

18 11 2008
7Secrets~ [INSERT JOKE HERE] « BLK - yakuza look ^^

[…] Rev kolléga besorozott engem is így nincs más lehetőségem. Mondjuk fogalmam nincs, hogy miért pont a Metal-t kaptam, […]

21 11 2008
Christian

Jah,hogy ilyen is van?😀

1 12 2008
nihilus

Hát felkértél, talán majd sikerül összeszedni néhány dolgot.😀 Rólam úgy is keveset tud mindenki, és ezt élvezem. Talán csak még nagyobb ködösítés lesz.

Vélemény, hozzászólás?

