Hogyan növeld a respectedet a ZséPortálon? – Fate első post-ja a Revoblogba. WTF?

7 12 2008

Fate in da house!

Nos, mondhatnánk azt, hogy ez egy ööö, meg hogy izé, és valami. De nem. Én megmondom a frankót: Rev megengedte, hogy írjak a blogjába!

Mától tehát Fate, aki E/3-ban ír magáról, itt van, meg ilyesmik. Hogy ebben a közegben stílusosan kezdjek, most be fogom ‘kopipasztázni’ egy írásomat a ZséPortálról.

Címe:

Hogyan növeld a respectedet a ZséPortálon?

1. Mindenképpen írd ki a főoldalra hogy ne lopjanak!!!!!:@ Ez nagyon fontos, különben a kis gonoszok a te lopott képeidet el fogják lopni csúnyácskán…… Igaz, azokhoz a képekhez az ember akárhol odaférhet, hiszen azok nem csak a te GéPortálodon vannak fent.!! Ha már nem lophatnak, csinálj egy cuki kis képet is a dolognak!!!! Vagy ijesztőset, mondjuk hogy a kawaii-kawaii bishi vagy a szintén kawaii Nyuu csúnyán néz, oksi?!!! Így senki sem fog lopni az oldidról!!!!

2. Sok-sok button az oldalra!!!! Minden jöttment paciimádó, Tokio Hotel fangirl, vagy Szabad Jogokat a Gumicukroknak! emberkének tedd ki a buttonját!! Az sokat számít ám, hiszen így látják a többiek, hogy sok kis pajtásod van a GéPortálon!!!!!

3. Tedd ki a számlálót!!! Nézd meg mindennap 12x, és aztán örülj, hogy mindennap 12-en látogatják az oldalad!!! Csinálj egy ‘Köszönöm az 500 látogatót” képet!!! Az olyan, olyan cukoor!!!!*-*

4. Ugye milyen jó ha sok-sok kawaii anime van az oldalon?? Ugye?? Szal legyen Shuffle, Kanon, Spirál, Inuyasha, Air, Clannad, satöbbi!!! A Shuffle meg arról szól, hogy Rin osztályába és szomszédságába két új lány költözött!!!! Ugye milyen relytélyes?????! A Kanon főszereplője meg egy iskolába járó fiú, és homályosan derengő ígéretek, satöbbi!!! Aztán Happy End is van, cuksi ugye???

5. Dizájnooolj! Csinálj, azaz nem, csinálni egy dolgot szoktak, szal csinájjá’ cuki fejliket, bannikat, logikat, háttiket!!!! Meg estébé dolgokat!!!

6. Vendégkönyv! Írd ki, hogy ne hirdessenek oda, aztán meg hagyd őket, hiszen olyan jó dolog hogy nem tudnak olvasni nem???? És különben is, sokan járnak az oldidra hirdetni!! A te oldalad a leglátogatottabb!!!!!!!!!

7. Magyar vagy???? Igen?? De az nem menő!!!! Nyugodtan írj félig angolul, illetve japánul!!!! ‘This is my kawaii yume’!!!!! ‘The best Clannad portál in the Gportál’!! Ugye milyen mencsy???? Puszcsi neked!!!

8. Nyelvtaaaan? Kit érdekel? És ha mások kioktatnak, hogy képzelik, kis kurvák????? Neked sok barinőd van oviból, idegosztályról, általános elsőből, sőt másodikból isss!! Még a tancsinénivel is egy kádban fürdesz!!! És különben is mit akarnak itt, meg hogy mi van, és hogy mit akarol??? He??? Előne fordulljon mégegysszer, hogy ide irogass!!!! Mert különben senem mernél bezzeg irogatni és az oldalunk jobb meg egyébként is idősebb vagyok!!!!!! OKÉ???!

9. Ha már ojan sokan vannak, nyalj a barinőidnek!!!! Mesélgess a fijúdról, aki a kislányos bályodba szeretett bele!!!! Dícsérgessétek egymás dizijétt, úgyis olyan ügyes az a Ninachan1999 nem?????!! De igen!!

10. MENŐ VAGYOK, GÉPORTÁLOM VAN, POFA SUTBA, JÓÓ?!!!?

Ennyi lett volna. Rev is írt már ilyet, szóval necces lehet a tetszési indexe.^^’

Hogy úgy amúgy meg mi van? Fate vagyok, és igazából úgy kerülök ide, hogy kölcsönkértem Revtől az egyik írását egy oldalra, ahol szintén társszerkesztő vagyok. Ő látni akarta azt a bizonyost, így eljutott a Gale Shrine-ra. Innen aztán következett a vendégkönyvbe írás, majd az MSN, aztán szabad teret kaptam eme felületen. Mert van ugyan saját WP blogom, de mivel lusta dög vagyok (többek között), nagy ívben… tojok rá. Rev felajánlotta hát a lehetőséget, és én éltem vele…

WTF. Jó befejezést nem tudok ki találni, talán jó lesz annak az MSN-es kiírásom (és ars poeticám):
Az élet egy előfizetés! Rajtad múlik, mennyit fizetsz és mennyit beszélsz!


Műveletek

Information

8 hozzászólás

7 12 2008
benyoboy

Tetszett az írás, 1-2 résznél tényleg hangosan felröhögtem (a 3-as az epic win).😀 Szóval, várom a többi posztot!!!😉

7 12 2008
Fate

Én is várom őket….XD
Köszönöm a kommentet!^^

8 12 2008
black87

Van még rajta mit csiszolni, de Rev-senpainál jó kezekben vagy ^.^b

8 12 2008
Junchidono

Fate-et a Revoblog új főszerkesztőjének! Rev kartá’s, várnak rád hosszas nyugdíjas éveid >:] ; Maah, csak vicceltem, nélküled amúgy sem lenne olyan a WP-s társadalom, amilyen… És ha már nyaliztam egyet, nyalakodjunk tovább:

>Fate

Good posting ^.^; Teljesen korrekt kép a gayportálos Juliskák és Mariskák “életéről”. Btw, egy-két ponton jókat kuncogtam xD

26 12 2008
Wust

The best Clannad portál in the Gportál’!! lol ez betett,ami a legjobb hogy télleg ez van,úgyhogy szerintem ez egy nagyon jól sikerült iromány😀

27 12 2008
terika

El is kerülte a figyelmem az írás, mivel jah Rev már írt anno, azt hittem ugyanazt látom. Persze nem. Az emberi hülyeség túlságosan sokoldalú, így mindig lesz munkátok.😀
A 7-es pont odabasz amúgy.😉

28 12 2008
Fate

Tényleg van ilyen Clannados?? OMG, csak valami hasonlót találtam…🙂 Big, big shokku. Terika: Thanks to God, the human race will always entertain itself:D Látom a 7-es pont sikert arat, talán tényleg az a legnagyobb agyfaszt okozó stuff a ZséPortálon, ha belegondolok.
Köszönöm a kommenteket!

21 02 2009
Pötty

This is szöveg naon Kawaiii!!

xD Na jóó csak vicceltem!!Tök jóó ez az egész!! Imádom az oldalt!!

Vélemény, hozzászólás?

