Amikor Mion fórumosokat fikáz

15 12 2008

Sziasztok!
Első posztom témája a vicces kis nyelvtani hibák lesznek, amiket kimazsolázgattam arról a tenyészhelyről, amit fórumnak hívunk.

”egésség”- Egészségedre!
”lélekbe tapostam”- Én meg tegnap egy ropira, akkorát reccsent!
”maraggyunk”- Igen, maradjunk ma inkább sulin kívül, úgyis csak a hülye nyelvtantanárral lenne az első óránk.
”a hején”- Hejj, mi van a helyén?
”szeméjt”- J vs. ly; kiütéssel nyert a „j”!
”mazohista”- Jegyezzük meg: mazochista! Tudjátok, ez az a szó, amit úgy kell kiejteni, mintha köpni akarnánk: [mazohhhhista]!
”agyszint”- Az agyszint teljesen hétköznapi dolog: az emberek IQ-ját mérik vele. Nem teljesen biztos módszer! Előfordulhat, hogy a mért adat merőben eltér az átlagosétól. De nem a pozitív irányba.
„leosztájzom”- Én is. Egyes!
”betekség”- Ez majdnem olyan, mint a retekség, és ugyanolyan értelmes is.😄.
”kinyittyuk”- Most az „ly” nyert a „j” ellen. 1:1. Mégsem volt olyan jó döntés ellógni a nyelvtanórát…?
„osztajfonok”- Úgy látszik, mindenkinek baja van az osztállyal.
„egyépként”- Egy ép szóért elepednék.
„rodhadt”- Egy Rodot ismerek, de neki nem Hadt a családneve.
”tökéj”- A tök varázslatos éje, amikor Hamupipőke változott át hintóvá.
”távolsági labda hajítás”- Engem a helyi érdekelne!
”ójrás”- WTF?
„mongyuk”- Ha összecseréljük a betűk sorrendjét, Gyukmon jön ki belőle! Ugye, mennyivel értelmesebb, mintha szimpla „mondjuk” lenne az igazi értelme?

Plusznak, valamint zárásnak egy olyan mondat, ami nem a nyelvtani hiba miatt rossz, hanem mert az értelme nuku. Tehát, a mondat: “egy anime lenne az osztálytársam”. Gyönyörködjetek benne!

Ennyi volt az első poszt, remélem, tetszeni fog Nektek!


Műveletek

Information

21 hozzászólás

16 12 2008
Motoko

/ / / / / / / / / / / /
/ / / / / / / / / / / /
/ / / / / ( ) / / / / / <=========== ( ( (
/ / / / / / / / / / / /
/ / / / / / / / / / / /
/ / / / / / / / / / / /

Telitalálat!:D

16 12 2008
soamark

IQ betyárok ^^

16 12 2008
Nitta

Hehe😄 Az még egy dolog lenne, ha egy-két ember lenne ilyen, de mikor egy egész “közösség” (nevezhetjük ezeket egyáltalán annak?) IQ-ja összeadva(!) sem tesz ki egy sültkrumplit… Megijeszt 0_0

Mindenesetre jó kis témát találtál Mi-san ^^

16 12 2008
femaleanon

az új post-betyár lányegylettől lehetne egy olyan postot is látni, hogy hogyan is keveredtek a revoblogra?🙂 moar information is needed!🙂

16 12 2008
femaleanon

hja, és hajrá-hajrá! :3

16 12 2008
Mion

Fate már leírta a tudnivalókat arról az első posztjában, hogy hogyan keveredett ide. Utána csak annyi történt, hogy én és Nitta szintén felvettük Revet MSN-re, aztán megbeszéltük a dolgot.😄.

16 12 2008
femaleanon

hehe, igen olvasgattam a kis egysoros bemutatkozókat, csak kíváncsi lettem izibe ^^

17 12 2008
Fate

Hööh.:D
Hát izé, egyszer biztos elregéljük azt is, engem most inkább az avatarom idegesít… elméletileg Chihiro Shindou van rajta, erre mindig a régi TG gif kép van rajta. This is irritating me SO much:@ WordPress is for pro ppl!

1 01 2009
SlyZero

Még régebben olvastam egy értekezést arról, hogy mi magyarok lényegtelennek tartlyuk a vesszőhibákat, noha azok lyelentősen befojásolhatlyák egy mondat értelmét, ellenben ölni tudunk a j és ly felcserélésért, pedig ezek semmiben sem változtatlyák meg a lyelentéstartalmat.

1 01 2009
Shakugan

”maraggyunk”- Igen, maradjunk ma inkább sulin kívül, úgyis csak a hülye nyelvtantanárral lenne az első óránk.
„leosztájzom”- Én is. Egyes!
”távolsági labda hajítás”- Engem a helyi érdekelne!😄

2 01 2009
Mion

>Slyzero
Tudom, hogy a vessző rossz helyre tétele sokkal nagyobb hibának minősül, sőt, mondani tudnék olyan embert is, aki állandóan elköveti ezeket a hibákat. És idegesítő.:D
>Shakugan
Ezek tetszettek a legjobban?^^

2 01 2009
Shakugan

Aha^^
De nekem a Mondo fórum tetszik, mert egyik csaj írásmódjáról senki sem tudja megállapítani, hogy mit akar mondani, de persze amikor félreértik írja, hogy olvass vissza😛

16 01 2009
Marcsi

Ha már mást fikázol, akkor legalább írj helyesen, mert az, hogy a “kinyitjuk” szót “kinyitlyuknak” írod, legalábbis, hogy téged idézzelek: “Most az „ly” nyert a „j” ellen. 1:1.”, nem enyhén gáz, de mindegy. -.-“

17 01 2009
wakkants

Azt hiszem, ezt egyfajta irónikus poénnak szánta, de javítsatok ki, ha tévedek.
BTW ilyenekkel én nap mint nap találkozok, egy “kedves” ismerősöm részéről, mert ő imó, és szerinte ez menő.. És full komolyan gondolja.. Mert tud helyesen írni, csak nem akar. És nem csak msn-en, képes az ellenőrzőjébe így írni.. Múltkor meg egy olyan emberkével találkoztam, hogy csak néha ragozta a szavakat, és néha kihagyott egy-kettőt, így teljesen értelmetlenné vált a mondat.
Én ezen nevettem egy jót: ”tökéj”- A tök varázslatos éje, amikor Hamupipőke változott át hintóvá. Nekem minden jutott eszembe, csak ez nem😀 Az ójrás meg lehet, hogy óriás akart lenni, csak emberünk………

18 01 2009
Mion

Jó, közben rájöttem a hibámra; a ‘ty’ betűt félrenéztem, azt hittem, ‘ly’ van ott. Tehát 1:0, Marcsi javára.
De azért ezt leszámítva, még nem rossz a poszt, nem?^^””

8 03 2009
Marcsi

Amúgy meg jó post ^^
Gratula, jól összegyűjtötted!🙂 Ez olyan, mint amikor a Nike logó mellé a “Just do it” helyett “just it do” van firkálva😄

27 01 2009
Lahara

Agyszint. Marhajó. Leestem a székről. Hát igen, ez a fórum, mindegy, melyik. És nem elgépelések (nálam szokott előfordulni hanem helyett a hanme).

28 01 2009
Mion

>Lahara Köszi! Egyébként direkt figyeltem arra, hogy még véletlenül se tegyek bele egyetlen egy elgépelésből származó hibát se.

21 02 2009
Pötty

ezeknél az IQ offolva van!! A Gyukmon tényleg sokkal értelmesebb mint a monggyuk!!!

21 02 2009
shearer

Ma este unalmamban kóborlok netszerte, amikor belebotlottam az alábbi adatlapba:
http://animeaddicts.hu/user.php?userpage.14876
Ez már akár külön kórisme. lehetne napjaink fiatalságáról. Igazából nem tudom miért pont ide linkelem, de talán mégis ide passzol a legjobban, mert a helyesírása és a stílusa… khm… extrém.
A képtárát is érdemes lecsekkolni. Amúgy meglehetősen dekoratív hölgyike és szépen rajzol. De ettől eltekintve ő az ULTIMATE CYBER PINK TERROR. :]

8 03 2009
Marcsi

Ahhoz képest, h újságírói diplomát akar… és még jó, h nincs egója😄

Vélemény, hozzászólás?

