Nincs karikás ostorom… Sajnos.

16 03 2009

Nincs karikás ostorom, nem vagyok betyár, és nem hordok bő gatyát. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, s rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom, MDF-privatizáció, Bokros-csomag, öszödi beszéd, Sárazsadány, Kaja Imbrahim. A hírnevem megelőz, ha külföldre megyek, s szinte már örülök, ha a turisták összekeverik Bukarestet Budapesttel. Megvetéssel gondolok a Mónika Show-ra, a korrupt politikusokra, a sokat kereső és keveset dolgozó hivatalnoki rétegre, a mérhetetlenül nagy bürokráciára és városom egész képviselő-testületére. Nem szeretem a parlamenti közvetítést, a sárga Combinót, a négyes metrót, a szegfűt és az ibolyát, és már a narancsot sem. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, el lehet innen menni. Bürokráciában mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk vannak Európa legnagyobb adóterhei. MAGYARORSZÁG, én most lelépek!


Műveletek

Information

20 hozzászólás

17 03 2009
black87

Vigyél magaddal!

17 03 2009
Soa Mark

Sörreklám másképp😛
Szerintem tök csöcs, 1000-rel veri az erdetit😀

17 03 2009
sanshouo

Mennék én is… Minél messzebbre innen… Pedig még tetszett is a reklám, amikor először láttam. De igazatok van: Így jobb. Köszi a jó postot, Rev! *meghajol előtted*

17 03 2009
Pötty

LOl

17 03 2009
shearer

WINZ.

17 03 2009
Rev

Mindenképp felhívnám az olvasók figyelmét az “import” kategóriára. A “sajnos” szót leszámítva nem saját, a neten terjed. De kétségtelenül hatásos.

17 03 2009
Pötty

MSN-re Írj majd!! KöszII!!!

17 03 2009
Pötty

Te, Rev-senpai, igen Te!!! =P

17 03 2009
AVA

Én egy “szélsőjobbos” oldalon láttam videóban, hát, szerintem az irónia, vagy egyenesen a cinizmus kedvéért pakolták fel oda…

17 03 2009
SlyZero

Erre tetszett gondolni?

17 03 2009
Shakugan

LOL
Hát jobban kifejezi a gondolataimat mint az eredeti😀

18 03 2009
AVA

Igen, ezt volt.

19 03 2009
terika

LULZ. Nekem így sokkal jobban tetszik a szöveg…😀

19 03 2009
terika

…vagyis nem tetszik, csak valósághűbb.😐

20 03 2009
Suzumaya

Igen, tényleg valósághűbb és ez benne a szégyen…..😦

22 03 2009
Kayama

Ezt a változatot ismeritek?:😄

“….Nincs munkaviszonyom, nem vagyok dicsak és nem hordok 120 grammnál könnyebb aranyláncot.
– A világ egyik legegyszerűbb és legprimitívebb nyelvét beszélem, s rajtam kívül csak a megyénkben félmillióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: „kandesz rakló”.
– Magyarnak hisznek, ha külföldre megyek és nagyon örülök, hogy a magyar politika összekeveri az igazságszolgáltatást a rasszizmussal.
– Büszkén gondolok anyámra, mindkét apámra és a tizennégy különböző vezetéknevű féltestvéremre.
– Nem szeretem a Magyar Gárdát, a rosszul helyszínelő rendőröket és az olaszliszkai sofőröket.
– Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, nem vagyok idevaló.
– Enyingen mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk vannak Európa legterrorizálhatóbb magyarjai… – Magyarország, én benépesítelek!”

24 03 2009
Suzumaya

Ez sem rossz xD De ez a verzió kevésbé tetszik😀

27 03 2009
Akira

hát nem semmi, grat!!!

28 03 2009
Kayama

Nem én találtam ki, csak becopyztam.😀

4 04 2009
barok.eszter

Hát igen, fuck az egészet.

Melleleg még mindig bőven inkább kényelmes, légkondis kombínó, mint mocskos, büdi, fülledt sárga villamos, amilyen régen volt.🙂 Okém, a legjobb persze a japán típusú gyorsvonat volna, de ott még nem tartunk.

Vélemény, hozzászólás?

