Death Note – The Last Name

26 05 2009

Ma volt alkalmam suli után, 18:30-as rajttal megnézni a Corvin moziban eme művet. Így frissen megírom véleményemet… na számítsatok hosszú posztra. Mindenesetre véleményem hasonló, mint az előző filmnél. SPOILEREK!

Death Note - The Last Name

A film nem nyújt támpontot azoknak, akik az előző részt kihagyták, belecsap a lecsóba rögtön a “legelejin”, hogy szépen fejezzem ki magam.
Amane Misa immár 2. Kira, minekutána egy halálisten, Jealous megmentette egy kattant imádójától – eme tettéért ugyan porrá omlott, de elküldte Remet, egy másik halálistent, hogy vigyázzon Misára, valamint hogy adja oda neki a halállistát. Misamisa meglehetősen megszállott Kirát illetően, így amikor kiderül, hogy ki Kira, rögtön fel is keresi, hogy maximális hódolatáról biztosítsa. (A kis ribit még az se zavarja, hogyha Rájtó kihasználja, a lényeg, hogy…) (Csúnyák ne gondoljanak csúnyákra!)(Csak vicceltem az előbb, ez a film 12+, sz’al szóba se kerülhet semmi olyan, ami az én érzékeny lelki egyensúlyomat felboríthatná. Haha, megint vicceltem. Már ettem Activiát az előbb, így teljes a lelki békém.) (Ja, még egy megjegyzés: SÜN!)
… hol is tartottam? Ja.
A film további történései: Light és L szövetkeznek, hogy elkapják Kirát, de ez persze csak Light újabb ravasz terve. Egyik csavar ott, a másik itt, de a fonalat szerencsére egyszer sem vesztettem el – pedig megittam egy üveg Coca Cola Lightot (bakker, ezt a véletlent… komolyan az volt!), és igencsak imádkozni akartam a porcelán istenséghez.
Nem igazán láttam az animét, csak az első két részt, de az anime és a film vége tuti nem egyezik teljesen. Pl. L akkora már rég feldobta a talpát, és Misamisa sem volt ott Rájtó sajnálatos halálakor. A történetről ennyit nagy(on nagy) vonalakban, jöjjenek a benyomások.
Nos… ez a film is elnyerte tetszésemet. Hogy a Red Hot Chili Peppers két nótája miképp került a képbe, nem tudom, de az ötletet díjaztam.
Mivel már bőven elmúlt az az idő, mikor értelmesen bírok nyilatkozni a dolgokról, ezért most ünnepélyesen lezárom a posztot. Talán, ha lesz kedvem valamikor, bővítem a leírást, de nincs rá sok esély (egy hét múlva aligha fogok emlékezni a pontos eseményekre).
Mellesleg: hiába mondta azt anyu, hogy ahol a Corvin van, az a Nyócker legszebb része, nekem már ettől a helytől is libabőrős lett a karom, főleg így este kilenckor.
És igen, képes voltam megsiratni Rájtó halálát, de nem tehetek róla! Ha a mozivásznon könnyeznek, nekem valami automata könnyadagoló megindul a fejemben. Vagy ez most túl sok volt így a végére?.


Műveletek

Information

9 hozzászólás

4 06 2009
terika

Ez egy szar film. Még a japán filmekhez mérten is szar.🙂 A pózőrködést nem is említve. Nem vagyok adaptáció ellenes, nem ezzel volt a gond. Egyszerűen szánalom volt az egész. A CG természetesen okés volt. De ez semmit nem javít a dolgon. A RHC zene meg egyenesen büntetés volt. Mármint az együttesnek. Nem is értem, hogyan került ide…iszonyat hogy itt kellett hallanom.
Mennyi volt a mozijegy? Végül is a tévében már, ha jól számolom, az ismétlésekkel együtt 4-4 alkalommal lement mindkét film (egyszer az AXN nyomta, utána meg az Animax is). ^____^;;

4 06 2009
Mion

Semmenyibe nem került, mivel volt Sodexho Pass jegyünk, ami 1000 Ft értékű.

4 06 2009
sjonna

Annyit sem ér. Egy kalap szart sem.

5 06 2009
Fate

Azért légy szíves, ne éreztesd velünk hogy egy nagy fosra ültünk be hiába (tudjuk hogy az), és hogy most nekünk nincs ízlésünk, elborult a lelkivilágunk és üres az életünk (beleláttam, bocsánat. De hát olvastam a Death Note-os postodat. És még mindig nem vagyunk se Light, se L, se egyéb fangirlök). Nekünk tetszett, mert jól éreztük magunkat miközben néztük. Nem tudom, miért kell ilyenkor leugatni, hogy nem ér ez egy nagy kupac lószart sem, de persze, értem hogy ez a te rövid és velős véleményed. Ez meg a miénk és semmelyikőnk se változtatja meg a dolgok állása szerint.^^

5 06 2009
Rev

Fiatalság, bolondság. Nyugi, nyugi srácok.🙂

6 06 2009
sjonna

Nyugi nyugi, obvious troll is obvious.🙂 Elnézést de nem bírom ki és senki nem mondta hogy idióták vagytok, csak szeretem húzni az agyatokat, mer köcsög vagyok. És senki nem akarja megváltoztatni a véleményedet… A DN erről még marad ami.🙂

6 06 2009
Fate

Ügyes troll vagy:D:D

7 06 2010
barby

Szija!Szerintem egy naohn kul film!
“(DE SZERINTEM MINDENKINEK MÁS AZ IZLÉSE”!)

2 10 2010
judit

sziasztok imádom a deazh note-et és ha mások is igy vanak ezel és van msn-nye az vegyen fel ez az én címem vargajudit98@citromail.hu

Vélemény, hozzászólás?

