Csajok és pasik, vágod?

3 06 2009

Az iWiW-es alkalmazások megjelenésével eddig soha nem látott lehetőségek nyíltak meg a felhasználók előtt. Az egyik ilyen alig működő – de nyilván hamar tökéletesre csiszolódó – alkalmazás a sokatmondó Csajok és pasik nevet viseli, és a MyVIP-es “MyVIP Randi” funkció megfelelője. Lehet vele ismerkedni, flörtölni, meg még hasonló dolgokat csinálni. Gyakorlatilag szekszpartnert lehet vele keresni, no.

Aki még nem látta volna eme csodálatos alkalmazás indítóképernyőjét, annak íme, itt van.

Csajok és pasik

Nekem nagyon szimpatikus a szóhasználat. Effektíve minden nőnemű emberi lény “csaj”, és minden hímnemű emberi lény “pasi”. Továbbá szimpatikus, hogy a korválasztásnál az alsó határ 13, tehát akár már (vagy inkább még) 13 éves lánykák és fiúkák is jöhetnek flörtölni. Tök jó, nem?

Felhívnám szíves figyelmeteket a nemeket jelképező képecskék fallikus szimbólumrendszerére, gyengébbek kedvéért, ezzel azt akarom közölni, hogy a fiúkat – frappáns módon – meredező tűzijátékrakéták jelképezik, a lányokat meg – nem kevésbé frappánsan – nyalókák. Ezzel a készítők el is ismerték az alkalmazás lényegét, hogy az indításra kész rakétás fiúk, és a nyalókázni szerető lányok egymásra találhassanak, és happy end legyen.

Mivel rettenetesen unatkoztam, meg eszembe is jutott egy szép ötlet, csináltam hát egy alternatív dizájnt, ami szerintem sokkal jobban sugallja az alkalmazás lényegét. Egy olyan dizájnt, ami összhangban van a közösségi portálok mentalitásával, és kifejezi azt, amiért az ifjú látogatók használnák ezt a cuccot. És még cukira is sikeredett, yey!

Íme, az én elképzeléseim szerint Kurvák és kanok névre hallgató alkalmazás tervezett kezdőképernyője! KATT KATT!

Kurvák és kanok


Műveletek

Information

12 hozzászólás

3 06 2009
benyoboy

Tökéletes.😀

3 06 2009
black87

Ó, hát már a zIWIWen is lehet kekszelni? Dejó.

3 06 2009
AVA

“Felhívnám szíves figyelmeteket a nemeket jelképező képecskék fallikus szimbólumrendszerére, gyengébbek kedvéért, ezzel azt akarom közölni, hogy a fiúkat – frappáns módon – meredező tűzijátékrakéták jelképezik, a lányokat meg – nem kevésbé frappánsan – nyalókák.”

Ez tényleg ötletes (bár attól tartok, ennek ellenére nem fogom használni az alkalmazást). De, Rev, a LÁNYOKAT jelképezik nyalókák, nem pedig, mint írod:

“a nyalókázni szerető lányok”😀

A rózsaszínnel viszont továbbra sem vagyok kibékülve, annyi szín van, miért mindig ezt kell a lányokhoz társítani…? (sok lány nem szereti, míg rengeteg fiú igen, miért ne lehetne ezentúl az ő színűk? :D)

A dizájnod jó lett.😀

4 06 2009
sjonna

Remek, ez végre Reves volt! Mellesleg láttátok hogy mennyi minden van már?

4 06 2009
terika

Perfect!!!
Ez a legjobb mondat: “Ezzel a készítők el is ismerték az alkalmazás lényegét, hogy az indításra kész rakétás fiúk, és a nyalókázni szerető lányok egymásra találhassanak, és happy end legyen.”

Én igazából miután mérhetetlenül felhúztam magam ezeken a dolgokon, még vagy két hónapja, azóta delete módban van mindenféle alkalmazás és csak akkor megyek fel iwiwre, ha valaki írt (erről szerencsére jön e-mail, így még csak feleslegesen nézegetni sem kell). Ezen meg már meg sem lepődöm. Persze majd bele kell másznom, de egyelőre ignorálom. Engem dühít, hogy így el van ócskulva az emberi élet, a kapcsolatrendszer, és degradáló módon gyűjtik egybe a népet, mint az állatokat. Thx, de nem kérem. ^.^

4 06 2009
barok.eszter

Én eddig észre se vettem, hiába nézek rá néha az iwiw-re. Igaz, azt is csak egy év után, hogy van “egymás szemében” opció. LOL

27 11 2009
akos

nagyon jo csajokat kerek egy 8 evest

4 01 2010
cspannie

kurvák és kanok… xD ezzzakemény, nem a műbroki. nahm, egyébleg, én fent vagyok eme alkalmazás-cuccmón, és általában nem olvasom el, ki mit nyafog, vagy hogy könyörög egy randiért, de ma felmentem, és találtam egy wrrráouwwdehelyes srácot.

: ) de, ezért, ez a kritika odab… =D

5 02 2010
lor

Szijasztok

5 02 2010
lor

Kinek van msn-je??

5 02 2010
lor

van itt 13 éves pasi vagy 12??

6 02 2010
Rev

Egyre jobb kommentek érkeznek. Már a fejemet fogom!

Na, gyerünk, MSN-t elő, emberek!

Vélemény, hozzászólás?

