Na de ilyet? *sóhaj*

9 10 2009

Van itt valami sokkoló dolog, amivel most az előbb kellett, hogy szembesüljek. Bizony ám. Az általam olyannyira kedvelt Gmail szoptatási tanácsokat ajánl nekem. Nem röhög, nem asszociál. Tulajdonképpen nem tudok mit hozzáfűzni. Nem tudom, ti mit szólnátok hozzá, ha férfiemberként ezt látnátok az emiljeitek fölött. Ennyit arról, hogy a Gmail-ben személyre szabott hirdetések vannak. Ha ez személyre szabott, akkor az vicces egy dolog. Ha nem, akkor is vicces, és halvány hupilila gőzöm sincs, hogy mi a rákot keres ez a postafiókomban. LOLWUT? Kattintásra bejön nagyban, kedves barátaim.

Szoptatási tanácsok


Műveletek

Information

8 hozzászólás

9 10 2009
black87

D. László😛

26 10 2009
reaper_fox

😀

9 10 2009
ximbixill

o.o úhhh… lol😄

O_O az ilyenre nem tudok mit mondani …

10 10 2009
Pötty

xD o.O

10 10 2009
reaper_fox

Loooooooool😀 Nekem az “jön be”, mikor lány létemre angol nyelvű e-maileket kapok viagrás reklámmal😀

10 10 2009
Atrix

Azokat én is “szeretem”😀 Egyébként lol.😀

11 10 2009
Pötty

Nekem egyszer ilyet küldtek h:

//Szijja Muci!

Nagyon sajnálom hogy ezt tettem, de tényleg! Ígérem, legközelebb nem színlelem az orgazmust! De itt letudsz tölteni izgató videókat! puszi, a te drága kis szerelmed!//

17 02 2010
sandorkavargat

Hát na, biztos érdekes kézikönyv… nekik mindegy ki veszi meg… amúgy elég félreérthető is ráadásul, lehet azért küldték el férfiaknak is ,p

Vélemény, hozzászólás?

