Szolg. közl. #7

9 10 2009

Nos essék egy kis szó a blogról magáról, pontosabban arról, hogy ki írja. Az érintettekkel beszélgettem, és különböző okokból kifolyólag arra az elhatározásra jutottunk, hogy egy átszervezés jól jönne. Ez meg is történt, és a lényege az, hogy az úgymond társszerkesztők halmazt átneveztem vendégblogger halmaznak, tehát rajtam kívűl a többiek írásait vendégbloggerkedésnek tekintem, és ennek megfelelő archív kategóriába kerülnek. Ez van, nyilván én se láthattam előre ezt a fordulatot (tudjátok, naivitás), hogy ez lesz, de ez van. Talán jobb is így.
Gyakorlatilag a hatása egy múltba való időutazással egyenértékű; igen, nem kell rinyálnotok többet, mert innentől megint csak engem lehet majd elővenni, ha nem tetszik valami. Úgyhogy mindenki örülhet, a Revoblog megújhodott, vagy mi, ahogy ezt a címváltás is jelzi ott fent, linkeket tessék átírni a blogrollokban, satöbbi. Majd igyekszek színvonalas baromságokat írni, végülis ez a blog shitstormok és butus elmélkedések kotyvaléka kell hogy legyen, máskülönben nem lenne az enyém, mi?
Tehát mégegyszer: semmi Rev & co. hanem Rev és az ő blogja. Egen, bizony ÉN magam fogom tovább írni a blogocskát. BTW, ha lesz lelki erőm (tehát nem leszek lusta, és lesz kedvem), akkor 1-2 bejegyzés várható most hétvégén. :S


Műveletek

Information

6 hozzászólás

6 12 2009
Mijon

Ööö… Rev, te velünk nem beszéltél meg semmit. És miért vetted le a Yonblogos bejegyzésemet?

6 12 2009
Nitta

Mivel én ebből a “szolgálati közleményből” tudtam meg, hogy lényegében ki vagyok rúgva ugyanazt a kérdést tudom feltenni, mint Mijon. Mégis mikor beszéltél velünk erről?

7 12 2009
sjonna

😀 ez de komoly.

8 12 2009
Rev

Beszéltem velük arról, hogy írni kéne ezt vagy azt, nem a kitolásról.

De nem értem, ezt miért hetekkel utána kérdezik meg itt nyíltan, hogy megtudták, és kérdőre vontak privát MSN-en.

8 12 2009
Mijon

Én meg azt nem tudom, hogy akkor hetekkel ezelőtt miért nem szóltál erről az egészről, MEG arról, hogy eltörölted a posztomat, ahol közzétettem az új blogom címét!

8 12 2009
sjonna

Ne nekem mondd Rev, hanem nekik, nem én kérdeztem.🙂

Vélemény, hozzászólás?

