Birkák vagyunk, ha védjük a Slágert és a Danubiust? Mert akkor Te meg barom vagy, barátom.

10 11 2009

Mint ezt már mindenki tudja, múlt héten egy ORTT által kiírt pályázat keretében eldőlt a két országos lefedettségű rádiófrekvencia használati joga. Ezt a két frekvenciát eddig a Sláger Rádió és a Danubius Rádió birtokolta, előbbi úgy bő 11 éve, utóbbi pedig több, mint 20 éve. November 19-étől viszont két új tulajdonos, az Advenio Zrt. és az FM1 konzorcium fogja használni ezt a két frekvenciát, a nagyobb lefedettséget adó, eddigi Sláger frekvencián a Neo FM (Advenio), a kisebb lefedettséget adó, idáig Danubius frekvencián pedig a Class FM (FM1) lesz hallható, a jelenlegi állás szerint.

Mint köztudott, a Sláger és a Danubius az ország két legnépszerűbb, leghallgatottabb kereskedelmi rádiója, amit többféle adat is bizonyít. A közvélemény szerint pártpolitikai érdekek játszottak szerepet az ORTT döntésében, amelynek döntőbizottsága pártdelegáltakból áll. Miért is tartja ezt a közvélemény? Mert az egyik nyertes cég, az Advenio állítólag jobboldali, tehát Fideszes érdekkörökbe tartozik, míg a másik nyertes pályázó, az FM1 konzorcium állítólag baloldali, MSZP-s háttérrel rendelkezik. Mindkét nyertes cégnek már van kötődése fővárosi rádióhoz (Advenio – Lánchíd Rádió, FM1 – Radiocafé).

Arról, hogy a nyertes pályázók formailag hibás/hiányos pályázatokkal, teljesíthetetlennek látszó piaci tervekkel, kiskapukat használva, a meglévő budapesti rádiók miatti összeférhetetlenség okán engedményeket kialkudozva nyertek, nem is szólok. Sose érdekelt igazán a politika, és sose ástam bele magamat egy ilyen undorító témakörbe, de meggyőződésem, hogy itt most politikai döntés született. Mint köztudott, az ORTT független elnöke, Majtényi László, akinek nem volt beleszólása a döntésbe, az eset után kifejezte ellenvéleményét, és lemondott tisztségéről. Az ügyről (az eredeti hírt idézve) itt olvashattok bővebben: http://butyok13.wordpress.com/2009/10/30/az-ortt-dontott-bucsu-a-legnagyobb-radioktol/

Akartam is erről az egészről, erről a “pártmutyiról” írni, hogy – a netes aláírásadások mellett – támogassam a Sláger és a Danubius ügyét, de eddig hagytam a témát, mert hát ugye politikai színezetű, ha már mutyizás, politikához köthető dolgokról meg nem szoktam írni. De a sok gerinctelen, nagyképűsködő, mocskolódó, internetes komment miatt, ami éljenzik a döntést, úgy éreztem meg kell írnom, mi is erről a véleményem.

Mindenekelőtt leírom, én ki vagyok. Felvállalom a nevemet, ahogy gerinces emberhez illik, tehát Daróczi László vagyok, “mindössze” 22 éve születtem, és nem tartom magamat bunkónak vagy kulturálatlannak. A Sláger Rádiót családilag szoktuk hallgatni, úgy körülbelül 5-6 éve, a Danubiust sajnos nem ismerem, mert nem szoktam hallgatni. A jövő évi választásokra talán megyek, talán nem. Politikai álláspontomat még mindig alakítgatom, de valahogy nem tudom szeretni egyik pártot sem, és elítélek mindenkit, aki elvakultan egy pártot támogat és egy másikat szidalmaz. Nekem az egész magyar politika úgy nem szimpatikus, ahogy van, mindegy, hogy a szerencsétlen baloldalról, vagy a szerencsétlen jobboldalról van szó. Ahogy a kapitalizmus sem jobb a kommunizmusnál. És sajnálom, hogy igazi demokrácia nem létezhet, mert a hatalmon lévők érdekei mindig fontosabbak lesznek a nép érdekeinél, akiket képviselnek. Én így gondolom. A két rádió megszűntetése pedig igenis ellenérzéseket vált ki belőlem, és szerintem abszolút jogosan.

Ami felháborított, az a sok mocskolódó hozzászólás, amikben embernek nevezett lények helyeslik a két nagy kereskedelmi rádió megszűnését, hovatovább lenéző szavakkal jellemzik a két rádiót, a műsoraikat, a műsorvezetőiket, és ami a legnagyobb pofátlanság, a hallgatóikat. Elegem van abból, hogy többszázezer embert – köztük engem is – egyszerűen birkának, agymosottnak, proletárnak, idiótának, fanatikusnak, médiatalpnyalónak neveznek. Elegem van abból, hogy a két rádiót média- és kultúrszennynek, liberális mételynek, totálgagyi reklámrádiónak, pénzéhes médiaszörnyetegnek, csatornába való hulladéknak nevezik. Hadd idézzem kommentemet az előbb linkelt blogról…

“Azt szeretem, hogy a döntést éljenzők folyton azt hozzák fel, hogy bunkó és unkultúr műsorvezetők voltak a két rádiónál. Milyen érdekes, 3 és félmillió ember szerint nem. És ha valakinek zavarták is a szépérzékét, akkor el lehetett hangolni, nem? Szerintem nem voltak túlzottan bunkók (Bochkorékról tudok csak nyilatkozni), amennyire azok voltak, az meg karaktert adott nekik. Egyébként meg rendes emberek, akik szívesen segítenek másokon, ráadásul megmondják, kimondják a kimondatlan igazságokat a nagy magyar valóságról, amit a kereskedelmi tévék természetesen titkolnak, illetve burkolnak. Ráadásul ezt szórakoztató, emberközeli, megmondós stílusban, ami reggelente emberek tíz-, ha nem százezreit röhögtette meg, ezáltal is jobbá téve a hétköznapjaikat a nagy magyar valóságban. És akkor még nem mondtam azt, hogy a legigényesebb zenei kínálata a Slágernek van, és nem a legújabb műanyag popfosokat nyomják naponta nyolcszor. Ennyit erről. Aki ezekután is örül a megszűnésüknek, annak küldök egy laza nyasgemet.

A hallgatók meg természetes, hogy összefognak, ha szinte családtagként, vagy barátként tekintenek a rádiókra. Igen, vannak súlyosabb problémák is az országban, mint hogy pár millió embernek megszűnik a kedvenc rádióadója, de annak a pár milliónak egy nagy darabot tépnek ki a szürke hétköznapjaiból, amik ezáltal még szürkébbek és depressziósabbak lesznek. Ahogy a hallgatók kedve is.

Magáról a döntésről nem tudnák nyomdafestéket tűrően nyilatkozni. De nem is kell, egyszerűen szánalom ez az ország. Ez a nagy magyar valóság. Hé, csodálkoztok, hogy vezetünk az öngyilkossági statisztikákban?
Magyarország, én így nem tudlak szeretni.”

Miért nem tetszik nekem, ha mások ostorozzák a két kereskedelmi rádiót? NEM AZÉRT, mert én fanatikus hallgatójuk lennék. Hanem azért, mert ez a két rádió nagybetűs SZEREPET tölt be sok, ismétlen, nagyon sok ember életében! Én teljes mértékben meg tudom érteni, hogy emberek ezért képesek összefogni, és szimpátiát nyilvánítani.

Most pedig üzennék azon degenerált tudatú, sznob embereknek, akik a döntés után a két rádió kapcsán mocskolódtak, és degradálóan írtak róluk, és a hallgatótáborukról. Előre szólok, sajnos itt-ott nem fogom tudni megállni a jó öreg “kurvaanyázós” liberális stílust, de azthiszem, ezek az emberek – ha egyáltalán azok – meg is érdemlik.

– Nem vagyok birka, az a jó édesanyád volt, aki megszült Téged, kedves barátom.
– Nem érdekel mennyit keresel, milyen presztízsed van, hány diplomát szereztél, mert az csak és kizárólag rólad állít ki egy nem túl hízelgő szegénységi bizonyítványt, ha emberek százezreit alacsonyítod le, azért mert meg akarnak védeni valamit, amit szeretnek.
– Nem érdekel milyen sznob és álkultur ízlésvilágod van, ha nem tetszik a Sláger vagy a Danubius, megerőltetheted idegpályáidat, és áthangolhatsz egy másik, szívednek és értelmednek kedves rádióállomásra. Idióta barom.
– Bármilyen nehéz is ezt a HVG-hez, Dosztojevszkijhez és jazzhez, vagy bármilyen más “magas kultúrához” szokott szürkeállományodnak feldolgoznia, rengeteg ember, családanyák, pékek, futárok, gimnazisták, sofőrök, szobafestők, nyugdíjasok, tanárok, rokkantak, katonák, és mindenféle-fajta ember szereti a Slágert vagy a Danubiust. Megint csak önnön kisebbrendűségedet bizonygatod, ha ezeket az embereket egy kalap alá veszed, és rájuk aggatod a “birka” vagy a “proli” jelzőt, csak azért, mert neked túl magas az ingerküszöböd kulturális téren.
– Nem nyafogunk, és nem tüntetünk, kedves barátom. Ahogy a rádiók műsorvezetői sem kértek erre senkit. Természetesen Te jobban tudod, hiszen Te nem is vagy a hallgatóság része. Hogyne.
– Fel kéne fognod, hogy egy rádió NEM CSAK a műsorvezetőket és a reggeli műsort jelenti. Ez talán az újdonság varázsával hat, de mindkét rádión van több műsor is, és változatos – a Sláger esetében mindenképp igényes – zenei kínálat is. Talán neked kell komolyzene, vagy jazz, van akinek nem, különbözünk egymástól, gondolom megérted. Ha egyiken sincs kedvedre való zene, nagyon tudlak sajnálni.
– Engem valahogy nem tud zavarni, hogy a Bochkor-Boros-Voga trió állítólag a “bunkóság és degeneráltság megtestesítője”. Ahogyan ez valószínűleg Sebestyén Balázsnál, Vadon Jánosnál, és Rákóczi Ferencnél se zavarna. Akkor most proli vagyok, vagy birka, így 22 éves fejjel? Vagy csak egyszerűen nincs igényem a kultúrára? Ezt nem Te fogod megmondani nekem, nekünk, barátom. Mert úgy érzem, van igényem a kultúrára, csak nem ott és nem úgy, ahogy az neked jólesik. Nem tudom, Te vajon szoktál-e röhögni. Az egy jó dolog, én – örök pesszimistaként – szoktam néha, amihez nagyban hozzájárul a Bumeráng is, Bochkorborosvogával is, és nagy ívben TESZEK RÁ, hogy isteneknek hiszik-e magukat, vagy sem, MERT ENGEM SZÓRAKOZTATNAK. Sok más emberrel együtt, ami a mai nagy magyar valóságban kincset ér. Mert pl. amíg egy közgazdászon vagy egy jogászon, akik nagyon okos és kulturált emberek, rajtuk nem lehet derülni. Ezzel szemben Bochkorék kimondják, amit gondolnak, és görbe tükröt tartanak a magyar társadalom elé, mindezt egy egészséges egoizmussal és idiotizmussal, ami nem káros senkinek az elméjére sem. Reggel pont ez kell sok embernek, hogy ökörségeket halljon, és ezeken szórakozzon, mert a Fővinform vagy a BUX-index nem igazán alkalmas erre a célra.
– Nem érdekel, hogy állítólagosan ezek a rádiók hogy jutottak frekvenciához tizenvalahány éve, csalással, szerződésátírással, vagy kismanók segítségével, és hogy utána hogy szegtek meg mit, az a lényeg, hogy azóta mi lett, hogy jól csinálják, amit csinálnak, és hogy sokan szeretik őket. Úgyhogy egy olyan országban, ahol kiemelkedően magas az öngyilkossági ráta, ahol sok a krónikus depressziós, pesszimista ember, ott eléggé elcseszett egy döntésnek tartom, hogy holmi “gazdasági” érdekekre hivatkozva elvegyenek nem is többszázezer, hanem többmillió átlagembertől valamit, amihez már szinte hozzánőttek, ami a reggeli életük része lett 12-20 év alatt. Barátom, gondolj bele egy kicsit, ez nem Szomszédok, ez a “nép két rádiója”, és ha van is absztrakciós készséged, beláthatod, hogy a mai Magyarországon egy ilyen döntésnek – ha nem is egetrengető, de sokakat érintő – pszichológiai, morális hatása is van. Mert igenis van egy közösség a Sláger és a Danubius körül, amit Te egy szemellenzős stílusú legyintéssel elintézel.
– Még annyit, hogy mi értékes, és mi nem… Vegyük például a Slágerangyal Alapítvány és a Sláger stábjának egyéb jótékony akcióit/gesztusait. És most kérlek, gondolkozz el, ki a hasznosabb a magyar társadalom számára, a Sláger, vagy te, aki fontoskodsz, és osztod a magas lóról az észt a pórnépnek? Ugye-ugye?

Aki ezekután is éljenzi a döntést, és mocskolódik a két kereskedelmi rádió kapcsán, annak nem tudok mit mondani. Mindössze azt, hogy bekaphatjátok a faszomat az összes politikussal együtt. Köszönöm a figyelmet!


Műveletek

Information

24 hozzászólás

10 11 2009
Bütyök

Teljesen egyetértek. Úgy egyben… mindennel. És könnyen kivédem, hogy felhúzzam magam rajta, mert nem olvasok ilyen jellegű fórumokat, vagy hasonlókat.🙂 A dícsérő, éltető szavakat el tudom képzelni, a mocskolódással meg nem háborgatom amúgy is megfáradt szürkeállományomat.🙂

11 11 2009
furfagos

szerintem rádiót hallgatni úgy egészében zenei igénytelenség. attól hogy 10 év fölötti számokat játszottak, ugyanúgy ‘gagyi popzene’, csak régi. az ‘igényes’ az ha az ember maga válogatja meg, mit hallgat, mindegy hogy honnan (tehát van ‘igénye’).
de azért tényleg érdekes pont két ilyen népszerű csatorna kilövése. csak ne legyünk paranoidok.

11 11 2009
Bütyök

Szóval az, ha valakinek ‘gagyi popzenére’ van igénye, az már nem is ‘igény’? És ha én azt akarom hallgatni? Szóval totál igénytelen vagyok, ha nekem nem arra van ‘igény’em, hogy egyszerre csak egy stílus/előadő/kor, akármi szerepeljen az mp3 lejátszómon, hanem tökéletesen kikapcsolnak a régi ‘gagyi popzenék’. Vágom én.

11 11 2009
seema

eléggé csalódtam mindkettőben, akkora botrányt csaptak, főleg a sláger…. ezt lehetett volna kicsit kulturáltabban tálalni… mindenesetre a pajkos napok hiányozni fognak :D:D

11 11 2009
seema

ja, és igen… jó volt reggel anno 5 és 6 között a magyarórára ébredni :D:D

11 11 2009
seema

szóval a komment eleje az lett volna, hogy csalódtam bennük a hercehurca miatt, de hiányozni fognak a pajkos esték és…

15 11 2009
benyoboy

Hallgass CD-t.
Abban nem lehet csalódni.

18 11 2009
Sanshouo

Kedves seema! Megmondanád nekem, hogy mi volt akkora egetverő botrány a Sláger rádiót illetően?
Talán az, hogy indítottak egy aláírásgyűjtő oldalt?
Vagy az, hogy bejelentették, hogy hatósági eszközökhöz folyamodnak, hogy megtartsák a frekvenciájukat?
Esetleg az, hogy mikor a hír kitudódott, sok százezer ember rakott ki a kocsijára piros szalagot? /ez, itt megjegyezném, hallgatói mozgalom volt, a Rádiónak mindössze annyi köze van hozzá, hogy néhányszor emlegették reggel a bumerángban, és beolvasták az erre vonatkozó üzeneteket/
Netán a szimpátiakoncertre gondolsz, ahogy százezer ember volt jelen, szakadó esőben és hidegben azért, hogy biztosítsa a rádió stábját, hogy velük vannak?
Vagy egyéb dologra gondolsz?
A felvonulások szintén hallgatói kezdeményezések voltak, ahogy a legtöbb budapesti és vidéki aláírásgyűjtés, a körlevelek és a Parlament előtti fáklyás felvonulás terve is. És még sorolhatnám.
Mi volt neked a botrány? Rendkívül kíváncsivá tettél. Az egész mizériát a kezdetétől fogva figyelemmel kísérem. Szerintem nem volt benne semmi botrányos. Persze ezek szerint nem mindenki véli így.

Még mielőtt érkezne a kérdés… 17 leszek. Lehet, hogy fiatal vagyok, de képes vagyok kulturáltan írni, megfogalmazni a gondolataim, és úgy érzem, talán a szavaimból leszűrhető, hogy képes vagyok felnőttmód gondolkodni és társalogni. Szóval engedd meg, hogy megkérdezzem, mi volt számodra botrányos.
Remélem, válaszolsz.
Sanshouo

19 11 2009
sjonna

Be vallom nem értem hogy mi ez a nagy felháborodás, mind a két rádió botrányosan szar. Jó a Sláger még elmegy kategória. Hallgass Kossuth rádiót, abban legalább értelmes dolgokról beszélnek. A zenét már meg sem említeném, mert amit e két rádió ad, az ritkán nevezhető zenének, mondom ezt úgy, hogy nem vagyok zeneguru, nem tartom magam egyedi ízlésűnek stb… De kár hogy nem írtam erről fikázást mikor még aktuális volt…

19 11 2009
sjonna

Helyesírásban megint hasítok.😀

19 11 2009
Rev

Sjonna, engedd meg, hogy minden tiszteletemet fenntartva, k*rvára ne értsek veled egyet.😄
Igazából nem tudom, hogy mi számít Neked jó zenének (vagy nagybetűs Zenének), most már kíváncsi is lennék milyen zenei stílusokat, előadókat favorizálsz, de elég hihetetlen számomra, amit írsz. A két rádió által sugárzott valamik ritkán érdemlik ki, hogy zenének nevezzük őket? Mint írtam, a Danubiust nem szoktam hallgatni, de a Slágeren zenék szólnak, ez biztos. Lásd Madonna, Abba, Beatles, Queen, AC/DC, Omega, LGT, Ákos, megannyi (világ)híres, körülrajongott előadó és banda, ha ezek nem zenék, akkor mi számít neked annak? (Megj.: Nem (csak) a favoritjaimat soroltam fel.) Nem tudom, hogy vajon nem-e az a baj nálad, hogy ezek széles körben ismert, sokszor játszott előadók, amik ráadásul a Slágernél régiek is.
Tehát így… Ehhez képest a többi rádió mai tucatpopzenét, illetve alternatívabb zenéket játszik (Juventusról hallottam ezt, nem szoktam hallgatni, úgyhogy nem tudom milyen alter az az alter). Szóval kíváncsi lennék, milyen zenék szólnának egy olyan rádión, amit szívesen hallgatnál.
A Kossuthhoz szólva pedig, csak annyit válaszolnék (sose hallottam még az adását), hogy én nem egy rádiótól várom el, hogy műveljen, értékrendet közvetítsen, tájékoztasson, vagy látókört bővítsen. Ezekre ott vannak a különféle iskolák, magazinok, könyvek, tematikus tévécsatornák, és nem utolsósorban más emberek. Lehet, hogy én állok hozzá rosszul, de nekem egy rádió a szórakoztatást jelenti, zenével és buta, hülyéskedős, értelmetlen reggeli dumákkal, amiken jókat tudok derülni, így pesszimistaként. Sokan szerintem úgy vannak vele, hogy nem direkt Slágert vagy Danubiust ülnek le hallgatni (mivel nem olyan jellegű, amit nyújt), hanem bekapcsolják, és szól a háttérben, miközben mással foglalkozik az ember (munka, tanulás, utazás, stb.).🙂

Másrészt itt észre kell venni, hogy a te vagy más véleményétől függetlenül, erre a két rádióra igény van (volt/lesz). Ha nem tetszene többszázezer embernek ez a két rádió, akkor nem reagálnának így. Mikor láttál olyat, hogy Magyarországon egymás számára ismeretlen, hétköznapi emberek, egymással egyetértve, egy cél érdekében így összefogjanak, önként? Sose, és ez a félelmetesen jó a dologban, nem agymosottak, hanem önszántukból meg akarnak védeni valamit, amit szeretnek ebben a nemjellemeznémcsúnyaszóval országban. Ez lehetne az általános, és jobb országban élnénk.😦 Ez szerintem tiszteletreméltó és jogos is.
Még mindig azt mondom, aki éljenzi a döntést, vagy csak egyszerűen nem érti az emberek – és itt most nem pár tucat elvakult rajongóról van szó – felháborodását, az gondoljon arra, hogy itt most nem csak a rádiókról magukról van szó, sokkal inkább az azok által nyújtott társadalmi, külön egyes embereket is érintő hatásról, ami sokuk hétköznapjait tette (teszi) vidámabbá, attól függetlenül, hogy most minőségtelen, szar zenéket játszanak-e vagy sem, bunkó stílusban ökörködnek-e reggelente vagy sem.

Így, ha élhetek egy személyes jellegű kéréssel, kérlek ne bántsd ezeket az embereket (elvileg én is közéjük sorolhatom magamat), mert szvsz épp hogy nem elítélendő, hanem példaértékű (lenne), amit csinálnak, legalábbis napjaink szánalmas Abszurdisztánjában.

19 11 2009
Bütyök

Tegnapig nem akartam elhinni, hogy ezt megérhetjük, de megtörtént. A Sláger és a Danubius immár csak online tartja magát, de én bízom benne, hogy találnak valamilyen megoldást.
Majdnem a teljes adást végighallgattam tegnap a Slágeren és nagyon szívhez szóló volt az a sok ember, aki a kívánságműsorban hangoztatta, hogy “veletek vagyunk”. Nem hinném hogy ennek a rengeteg embernek a felháborodása és a fájdalma szánalmas volna…

19 11 2009
Rev

Ez így van, nem lehet azt mondani, hogy nem volt fontos a Sláger (és a Danubius se), mert igenis sok (többszázezer, de inkább 2-3 millió) embernek adták meg az alaphangulatot minden naphoz/műszakhoz. Remélem azért a Sláger tud magának új frekvenciát vásárolni, legalább itt Budapesten, aztán majd lesz valami. (És természetesen sajnálom azon rádió hallgatóit, aminek a frekvenciáját “megveszi” a Sláger, ha lesz ilyen.)
Most azon gondolkodok, hogy Jáksó László és István Dániel, akik már átszerződtek az új rádiókhoz, az “áruló” vagy a “gyarló ember” címkét érdemlik-e meg inkább. Mivel nem ők voltak a húzóarcok, nem hinném, hogy a kínált pénz mennyisége miatt ugrottak volna rögtön. Vagy az is lehet, hogy emiatt, de akkor meg nem nagyon voltak érzelmi kötődéseik a régi rádióik iránt. Tehát mondjuk én nem hagynék ott egy csapatot és egy rádiót ilyen gyorsan, mert bizonytalan a folytatás, ha szeretem őket.:/

19 11 2009
taniamore

Legyen a te oldalad 2009 Magyar WordPress oldala, gyere és jelentkezz a 2009-es játékra, szeretettel várlak.

http://www.taniamore.wordpress.com

19 11 2009
sjonna

Hűha… nem mondtam hogy szánalmas, miért lenne az? Továbbá megértem a leírtakat, viszont nem tudom átérezni, mert csak egy rádió, amiből tucatnyi létezik, amiket online is el lehet érni, legalább ilyen színvonalú repertoárral (ezért nem). A hozzászólásom utolsó mondata pedig csak trollkodás… Nem szeretnék erről vitatkozni, csak vélemény volt.

19 11 2009
Rev

Bocsi, nem akartam ugrani…🙂 Jó, hát úgy tűnik, hogy a Sláger annyira jól csinált valamit, hogy ennyi emberből vált ki ilyen reakciókat, pedig “csak egy rádió”. Szerintem tényleg a legközösségibb, leghallgatóbarátabb rádió (volt) a Sláger.

20 11 2009
taniamore

Előrehoztam a versenyt, így elkezdődött a szavazás is. Szerezz minél több szavazót magadnak, hogy a te oldalad legyen 2009 Legjobb Magyar WordPress Oldala! Most a jelöltségért folyik a küzdelem, 16 oldal, de csak 5 lehet jelölt. Sok sikert!

http://taniamore.wordpress.com/2009/11/20/szavazas-az-elso-fordulo/

21 11 2009
Vaddisznó

Itt nem a rádiókról van szó, hanem a háttérben zajló pártmutyizásról, ami némiképp etikátlan. Rádiót én se hallgatnék semmi pénzért, pláne nem ezeket, de maga az eljárás tényleg megdöbbentő. Az ORTT-t meg csókoltatom.

21 11 2009
Fera

Én nem vagyok igazi rajongója sem a Slágernek sem a Danubiusnak(főként nem a Danubiusnak).Nem is igazán a műsorokat sajnálom(bár a Bumerángot szerettem),nem a zenei stílust amit egyik vagy másik adó képviselt!
Egyetlen dolog van ami ebben megbotránkoztat.Az emberek milliói szerették ezeket az adókat.Erre keltek,erre dolgoztak,erre utaztak haza,erre feküdtek le…..
Ezek a tolvaj politikusok mindenünket ellophatják büntetlenül!
Ellopják az adóforintjainkat,az állami vállalatainkat!Bagóért eladják a hazánkat és ezen felül ezt is megteszik velünk!Még azt a kicsi jót is elveszik valami bűzös anyagi érdekekre hivatkozva ami még megmaradt nekünk egyszerű magyaroknak!Ezek a tettek bizonyítják az ő gátlástalanságukat.
Ezek nem állnak meg míg mindenünket el nem lopják!Hacsak……..

21 11 2009
Fera

Arra azért kíváncsi lennék,ha tényleg annyira magyar cégek nyerték a frekvenciákat,akkor a neonak miért pont olyan csúnya kék a logója,mint az izraeli zászlóé????Remélem ez csak egy fatális tévedés vagy egy véletlen egybeesés,mondhatni figyelmetlenség!Mert ha ez szándékos akkor tényleg minden a tolvajok markában van!

21 11 2009
sjonna

Ez a része pedig végképp nem érdekel… ki tudja hány éve folyik ez mindenhonnan? Mármint hogy mindent ellopnak… etikáról még csak említés szinten is beszélni a magyar közéletben? Ha-ha-ha

21 11 2009
taniamore

Azt nem mondhatom, hogy szófukar vagy és neked is meg van mindenről a véleményed, ami inspirál másokat, hogy írjanak válaszokat a cikkeidhez! Gratulálok és sok szerencsét a játékhoz!

24 11 2009
NINO

Mindenben igazad van .

27 11 2009
ComPityu

Nem igazán értem, hogy történhet meg egy “DEMOKRATA” országban az ami itt történt.
Nevesítve pedig az , hogy az én “MI” pénzünkön működtetett hatóságnak nevezett ingyenélők bandája .
(MONDJA MEG NEKEM VALAKI MIRE JÓ AZ ORTT ?)
Megmondja nekem , hogy mit hallgathatok nézhetek a TV-ben. És ez csak a jéghegy csúcsa.
Sajnos nem tud az ember már elmenni a történtek mellett anélkül, hogy politikai vonatkozása ne legyen a dolgoknak. Amikor a megválasztott vezetőink dolga a mi életünk jobbá tétele lenne. Ahelyett a saját zsebüket tömik gusztustalanul ,pofátlaniul. A látszat megőrzésére sem törekedve. Felelősséget semmiért nem vállalva. Ellentétben a “IKSEMBERREL” akinek bizony Val.gá.ba rúgnak ha valamit elcsesz.

Én speciál amidössze azon akadtam ki , hogy egy rádió műsor miatt meg tudja emelni a valagát a sok lusta disznó. De azért , hogy a tolvaj , rablóbandákat elzavarjuk már , nem elég a vér a pucában.
Majd amikor nem lessz mit enni , meg arezsit , nem tudjátok fizetni, a gyereknek nem tudsz cipőt venni meg mozdultok. Csak akkor már késő lessz. Mostis elkéstünk már.

UI:Slágert énis nagyon hiányolom, szerettem, És dühít, hogy egy senkiházi iroda kukac mondja meg hogy mi a jó nekem.

Vélemény, hozzászólás?

